ב.מ.וו חושפת שלל חידושים לדגמי 2019 של המותג

ב.מ.וו סדרה 5
ב.מ.וו M550i זוכה בשדרוג משמעותי להספק.

מנוע V8 חדש עם 530 כ"ס לסדרה 5, מנוע שישה צילינדרים 340 כ"ס לסדרה 8, השקה של דגם 330e החדש ועוד.

 

ב.מ.וו רוצה להישאר תחרותית ולשם כך היא מציגה רענון מקיף לשלל דגמי המותג. מבין החידושים אותם נפגוש החל מהמחצית השנייה של השנה נמצא דגם בסיס חדש לסדרה 8 קופה וקבריולט, השקה של דגם 530e היברידי עם הנעה כפולה, השקה של דגם 550i xDrive עם מנוע V8 חדש, תוספות אבזור לדגמים השונים ועוד. כל הדגמים והחידושים יהיו זמינים החל מחודש יולי 2019.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

ב.מ.וו סדרה 3:

החל מחודש יולי 2019, ב.מ.וו תחל בשיווק דגם הקצה M340i xDrive של סדרה 3 החדשה, אשר הוצגה בחודש אוקטובר האחרון. דגם זה מצויד במנוע שישה צילינדרים טורבו בנפח של 3.0 ליטר עם הספק מרבי של 374 כ"ס ומומנט מרבי של 51 קג״מ. המנוע משודך לתיבת 8 הילוכים אוטו', לדיפרנציאל מוגבל החלקה M Sport ולמערכת הנעה כפולה עם תעדוף לציר האחורי (ישנה גם אופציה לדגם הנעה אחורית בלבד). לדגם זה נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 4.4 שניות.

 

ב.מ.וו 330e החדשה
ב.מ.וו 330e החדשה מוכנה לשיווק.

בנוסף, ב.מ.וו תרחיב את היצע הדגמים שיהיו זמינים עם מערכת הנעה כפולה xDrive. כך שאל דגם 330i xDrive לקוחות הדגם יוכלו לבחור גם בדגם 320i xDrive ובדגם הדיזל 330d xDrive.

 

לקוחות ב.מ.וו באירופה יוכלו להזמין החל מחודש יולי הקרוב את דגם 330e ההיברידי פלאג-אין החדש. הדור החדש של ב.מ.וו 330e מציג שלל שיפורים לעומת הדגם היוצא, כולל יחידת הנעה חזקה יותר עם 252 כ״ס ו-42.8 קג״מ במצב הרגיל ועד ל-292 כ"ס באופן זמני כאשר מערכת XtraBoost נכנסת לפעולה. לדגם נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 6.0 שניות ומהירות מרבית של 230 קמ"ש, לעומת 6.1 שניות ו-225 קמ"ש בדגם היוצא.

 

2019 ב.מ.וו 330e החדשה
ב.מ.וו 330e החדשה.

בנוסף למנוע המשודרג נמצא גם סוללה גדולה יותר בקיבולת של 12kWh המאפשרת טווח נסיעה חשמלי משמעותי של 59-66 ק"מ לעומת 37 ק"מ בלבד בדגם היוצא. נסיעה במצב חשמלי מלא אפשרית כעת עד למהירות של 140 קמ"ש, לעומת 110 קמ"ש בדגם היוצא.

 

רוכשי סדרה 3 יוכלו בנוסף לבחור כאופציה (בתוספת תשלום) במתלים בכיול M Sport או מערכת בולמים אדפטיבית M. בנוסף לכל, ב.מ.וו מציגה מבחר צבעים נוסף, אופציות נוספות לגימור בתא הנוסעים ועיצובים נוספים לחישוקי הגלגלים.

 

ב.מ.וו סדרה 8:

סדרה 8 קופה וקבריולט הושקו עם מבחר של מנוע בנזין אחד (או דיזל אחד) בדגם 850i xDrive עם מנוע V8 בהספק של 530 כ"ס. כעת, לקוחות הדגם יוכלו לבחור במנוע שישה צילינדרים 3.0 ליטר צנוע יותר בדגם 840i. למנוע הספק מרבי של 340 כ"ס ולקוחות גרסה זו יוכלו לבחור מבין דגם הנעה אחורית בלבד או כפולה xDrive.

 

ב.מ.וו סדרה 8
דגם בסיס חדש לסדרה 8.

ב.מ.וו סדרה 5: 

ב.מ.וו מעניקה לדגם הקצה M550i xDrive שדרוג משמעותי באמצעות החלפת מנוע ה-V8 של הדגם הנוכחי (N63TU2) עם 462 כ"ס, במנוע ה-V8 העדכני של סדרה 8 החדשה (N63TU3). עם המנוע החדש הספק מרבי קופץ לנתון של 530 כ״ס והמומנט המרבי עלה ל- 76.5 קג״מ (לעומת 66.2 קג"מ במנוע הקודם).

 

ב.מ.וו לא מציינת את נתון התאוצה, אך אם הדגם היוצא השיג נתון 0-100 קמ"ש של 4.1 שניות, הדגם החדש כבר ירד מתחת ל-4 שניות. עם הנתונים האלו, ב.מ.וו מותירה את המתחרות שלה, אודי (S6 עם 450 כ"ס) ומרצדס (E53 AMG עם 435 כ"ס), ללא מענה.

 

ב.מ.וו 530e
אופציה להנעה כפולה בדגם 530e ההיברידי.

 

דגם הפלאג-אין 530e ששווק עד עתה עם הנעה אחורית בלבד, יוצע מעתה גם מערכת הנעה כפולה xDrive. בנוסף, דגמי הקצה M550i xDrive ו- M550d xDrive יוצעו עם אופציה לתאורת לייזר מתקדמת וכל לקוחות סדרה 5 יוכלו לבחור באופציות חדשות וייחודיות לגימור בתא הנוסעים באמצעות מחלקת Individual של ב.מ.וו.

 

ב.מ.וו X2:

החל מיולי 2019 דגמי X2 יצוידו כסטנדרט בתאורה ראשית בטכנולוגיית LED. בנוסף, לקוחות הדגם יוכלו לבחור מבין מבחר חדש של חישוקי גלגלים בגדלים של "18 או "19 או להוסיף מערכת בלימה משודרגת M Sport. מערכת המולטימדיה הכוללת ניווט שודרגה למסך בגודל "8.8 ומערכת Navigation Plus שודרגה למסך בגודל "10.25.

 

ב.מ.וו M4:

ב.מ.וו M4 קופה וקבריולט ישתדרגו בחבילת M Competition כסטנדרט, כלומר ההספק המרבי של מנוע השישה צילינדרים יעלה מ-431 כ"ס ל-450 כ"ס, מערכת בולמים אדפטיביים נוספת כסטנדרט יחד עם מוטות מייצבים עבים יותר וכן כיול חד יותר למתלים ולמערכת בקרת היציבות.

 

ב.מ.וו X5:

הקרוסאובר ב.מ.וו X5 יוצע בדגם בסיס חדש,X5 xDrive25d, עם מנוע 2.0 ליטר דיזל בהספק של 231 כ"ס ומומנט של 45.9 קג"מ. לאחר שהציגה את גרסת הפלאג-אין של ה-X5 החדש בחודש ספטמבר אשתקד, ב.מ.וו מוכנה להתחיל בשיווקו של דגם X5 xDrive45e החדש. לדגם הספק כולל של 394 כ"ס, נתון 0-100 קמ"ש של 5.6 שניות, מתלי אוויר כסטנדרט וטווח נסיעה חשמלי משמעותי של 80 ק"מ.

 

ב.מ.וו X5 xDrive45e החדשה
ב.מ.וו X5 xDrive45e יוצא לדרך עם טווח חשמלי של 80 קילומטר.

 

החל מקיץ 2019, כל דגמי הפלאג-אין של ב.מ.וו יצוידו במערכת קול חיצונית המשמיעה צליל ייחודי כאשר הרכב נוסע במהירות איטית על חשמל, זאת בכדי לאפשר להולכי רגל לשמוע את הרכב מתקרב.

דגמי סדרה ה-3, 5, 7, 8, X5 ו-X7 יוכלו לעשות שימוש במצלמה הקדמית של מערכת הבטיחות. בלחיצת כפתור במערכת המולטימדיה המערכת תשמור קטע וידאו של 40 שניות - 20 שניות לפני הלחיצה ו-20 שניות אחרי, את הקטע המצולם ניתן להוריד לאחסון נייד דרך שקע ה-USB. השימוש האמיתי של המערכת הוא במקרה של תאונה, אז המערכת תשמור אוטומטית את 20 השניות שקדמו לה.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (4)

קבל התראות על תגובות חדשות:
  • A

    נו ומה נראה לכם שבאמת לא יהיה מענה מצד אודי או מרצדס מאז ותמיד הגרמניות אודי הקדימה את כולם בטכנולוגיות מתקדמות אני לא יתפלא אם הם עובדים עם נסא של החלל

    כתובת URL מקוצרת:
  • חחחח

    לא הבנתי למה משווים דגם חדש של bmw לדגם ישן של אודי או מרצדס בשורה התחתונה rs של אודי או amg של מרצדס הרבה יותר טובים מהm של bmw

    כתובת URL מקוצרת:
  • דוד כהן

    הבעיה העיקרית של במוו תמחור יקר מאד של הרכבים

    כתובת URL מקוצרת:
  • יוסי

    רכבים סוף הדרך,
    תחזוקה סוף השמיים..
    למי שיכול חבל''ז.

    כתובת URL מקוצרת: