ב.מ.וו סדרה 1 החדשה 2020 בישראל - מחיר החל מ-199,000 שקל

2020 ב.מ.וו סדרה 1 החדשה
סדרה 1 החדשה F40.

סדרה 1 החדשה נוחתת בישראל עם פלטפורמת הנעה קדמית חדשה במקום אחורית, תא נוסעים איכותי ומאובזר ושפע של מערכות בטיחות מתקדמות. בשלב זה סדרה 1 החדשה תשווק בדגמים 118i או בדגם הביצועים M135i xDrive. 

 

דלק מוטורס, יבואנית ב.מ.וו בישראל, השיקה הבוקר את סדרה 1 החדשה בישראל (F40), דור שלישי למכונית ההאצ'בק הקומפקטית של ב.מ.וו המתחרה מול אודי A3 ומרצדס A קלאס שלראשונה, מבוססת כמו המתחרות שלה על פלטפורמת הנעה קדמית. בשלב זה סדרה 1 החדשה תשווק בדגם 118i הבסיסי עם 140 כ"ס ובדגם הביצועים הבכיר, M135i החדשה עם 306 כ"ס. במהלך השנה הבאה יצטרף דגם 120i עם מנוע 2.0 ליטר 190 כ"ס. 

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

סדרה 1 החדשה מבוססת כאמור על פלטפורמת הנעה קדמית (FAAR), המשמשת גם את ה-X1 לדוגמה, המעבר הזה אפשר לשפר את מרווח הברכיים בספסל האחורי ב-33 מ"מ לעומת הדגם היוצא, זאת למרות קיצוץ של 20 מ"מ בבסיס הגלגלים ו-10 מ"מ באורך לכדי 4,319 מ"מ ו-2,670 מ"מ בהתאמה. בנוסף לשיפור במרווח הברכיים מאחור נרשם גם שיפור במרווח המרפקים בזכות תוספת של 34 מ"מ למידת הרוחב העומדת כעת על 1,799 מ"מ.

 

ב.מ.וו סדרה 1 החדשה
נאה מאחור, מעוררת מחלוקת מלפנים.

נפח תא המטען גדל גם הוא לכדי 380 ליטר (תוספת של 20 ליטר) ועם קיפול המושבים מאחור מתקבל נפח של 1,200 ליטר. הפלטפורמה נשענת על מתלה קדמי בתצורת מקפרסון ואחורי בתצורת רב חיבורי - בכל הדגמים ושלא כמו ה-A קלאס המציעה מתלה כזה רק בגרסאות היקרות יותר. כל הדגמים מצוידים במערכת ARB המשמשת כדיפרנציאל מוגבל החלקה אלקטרוני מהיר תגובה. המערכת מאפשרת לשלוט בהחלקת הגלגלים בצורה רגישה ומהירה יותר, פי 10 מבעבר. למרות המעבר להנעה קדמית, דבר שלא מעניין את רוב רובם של רוכשי הדגם, ב.מ.וו מבטיחה כי הנאה מנהיגה וניהוג חד הם חלק בלתי נפרד מהאופי של הדגם. 

 

סדרה 1 החדשה תא המטען
מרווח יותר לנוסעים ומטען.

דגם 118i מצויד במנוע 1.5 ליטר שלושה צילינדרים טורבו (משודרג מהדגם היוצא) בהספק מרבי של 140 כ"ס ומומנט מרבי של 22 קג"מ המתקבל בין 1480-4200 סל"ד. משודך לתיבת 7 הילוכים DCT כפולת מצמדים, במקום 8 הילוכים אוטו' בדגם היוצא, זה מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 8.5 שניות (8.7 ש' בדגם היוצא), מהירות מרבית של 211 קמ"ש (210 קמ"ש) וצריכת דלק משולבת של 20 ק"מ לליטר.

 

 דגם M135i xDrive מצויד במנוע 2.0 ליטר טורבו החדש של ב.מ.וו, במקום שישה צילינדרים 3.0 ליטר בדגם היוצא, עם הספק מרבי של 306 כ"ס בין 5,000-6,250 סל"ד ומומנט מרבי של 45.9 קג"מ 1,750-4,500 סל"ד, זאת לעומת 340 כ"ס ו-51 קג"מ בדגם M140i היוצא. מנוע זה משודך לתיבת 8 הילוכים אוטו', הנעה כפולה המאפשרת העברה של עד 50% מהמומנט לאחור ודיפרנציאל מוגבל החלקה מסוג Torsen מלפנים. נתוני הביצועים קרובים לאלו של הדגם היוצא עם 4.8 שניות 0-100 קמ"ש (4.6 שניות בדגם היוצא) ומהירות מרבית של 250 קמ"ש. צריכת הדלק המשולבת בדגם עומדת על 14.7 ק"מ לליטר.

 

ב.מ.וו M135i החדשה
ב.מ.וו M135i החדשה.

בעוד שהעיצוב החיצוני הוא לא משהו מעבר לרגיל ומודרני ולא מהווה שדרוג לעומת הדגם היוצא, תא הנוסעים של סדרה 1 החדשה הוא כבר שדרוג משמעותי במיוחד לעומת הדגם היוצא, זה לא רק המרווח המשופר לנוסעים אלא קפיצת מדגה משמעותית באיכות החומרים, בעיצוב, בתחושת הפרימיום שדי נעדרה מהדגם היוצא וכמובן, גם בצד הטכנולוגי עם תאורת אווירה מתקדמת, לוח מחוונים דיגיטלי "10.25 (בישראל רק בדגם M135i xDrive), מולטימדיה עדכנית עם מערכת iDrive דור 7 הכוללת תפעול קולי טבעי מתקדם ומסך "8.8 כסטנדרט.

 

2020 ב.מ.וו סדרה 1 החדשה תא הנוסעים
לא רק מרווח יותר אלא גם איכותי, יוקרתי וטכנולוגי יותר

דגם 118i ישווק בארבע רמות גימור שונות המציגות שדרוג משמעותי לרשימת האבזור לעומת הדגם היוצא. רמת הגימור הבסיסי Vibe כוללת, בין היתר: תאורת LED מלאה, חישוקי סגסוגת "17, קיפול חשמלי למראות הצד, מולטימדיה עם מסך "8.8, דיבורית BT, שליטה מההגה, בלם יד חשמלי, מערכת שמע עם 10 רמקולים, בורר מצבי נהיגה, חיישני חניה מלפנים ומאחור, בקרת אקלים, חיישני תאורה וגשם, תאורת אווירה בשישב גוונים, בלימה אוטונומית, בקרת סטייה מנתיב אקטיבית, ניטור שטח מת כולל תנועה חוצה מאחור ועוד. רמת הגימור הבסיסית יותר Business עדיין לא זכתה לתמחור ובתכלס, היא מיועדת בעיקר עבור שוק האפס קילומטר. ב.מ.וו סדרה 1 החדשה - מפרט טכני מלא להורדה.

 

רמת הגימור M-Sport מוסיפה לדגם מראה ספורטיבי יותר באמצעות פגושים וחישוקי גלגלים "17 שונים, גימור בשחור מבריק ועוד. בנוסף, רמת גימור זו כוללת גם מושבי M ספורט אוחזים בריפוד אלקנטרה, גלגל הגה M ספורט, קרה כהה ועוד.

 

רמת הגימור Superior הבכירה מוסיפה לרשימה חלון גג פנורמי, כניסה ונעילה ללא מפתח מדור החדש (Comfort Access 2.0), כוונון חשמלי למושבים הקדמיים, חבילת ה-Parking assistant עם מאפיין Reversing Assistant החדשני, מערכת בקרת שיוט אדפטיבית, שמשות כהות ספוילר M אחורי ועוד. מערכת Reversing Assistant מאפשרת לרכב לזכור את 50 המטרים האחרונים של הנסיעה ולנהג עצמאית לאחור את הרכב.

 

דגם M135i xDrive ישווק ברמת גימור אחת הכוללת, בין היתר: חישוקי "18, לוח מחוונים דיגיטלי "10.25, מסך מולטימדיה "10.25, מערכת ניווט מקורית, פתחי מיזוג במושב האחורי, אפל קאר-פליי ועוד. 

2020 ב.מ.וו סדרה 1 החדשה - מחירון:

ב.מ.וו 118i רמת גימור Vibe - מחיר 199,000 ₪

ב.מ.וו 118i רמת גימור M-Sport - מחיר 214,000 ₪

ב.מ.וו 118i רמת גימור Superior - מחיר 239,000 ₪

ב.מ.וו M135i xDrive - מחיר 370,000 ₪

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (7)

קבל התראות על תגובות חדשות:
  • אבי

    לדלק מוטורס ...

    תביאו כבר את הפוקוס החדשה במחיר טוב ואני מניח שאפשר לעשות זאת מכיוון שיש דגמים רבים של הפוקוס החדשה ויש לכם קלף חזק למכירות . פשוט נמאס לי לחכות .

    כתובת URL מקוצרת:
  • מוזר

    ממתי יונדאי שמים סמל של BMW?

    כתובת URL מקוצרת:
  • גולן

    מחיר הזוי !

    כתובת URL מקוצרת:
  • אין על במוו

    מנוע 6 צילינדר האגדי של במוו זה חלום!

    כתובת URL מקוצרת:
  • אלי

    רק לי זה נראה כמו יונדאי I20 ?

    כתובת URL מקוצרת:
  • sharckass23

    למה למה מ-200k ??לאן זה יגיע זה מחליא וזה עוד שהיבואן אונס את הצרכן בכך שמביא רכב ערום מבורג עד מנוע לעומת ארה''ב
    דופקים אותנו מכל הכוונים לא האמנתי שאני אחלום שאולי יום אחד אני הנסע על BMW סדרה 1 לא בקשתי לחלום על אסטון מרטין אני חולם שיהיה לי BMW 1 איזה שפל אני לא יכל להרשות לעצמי (שכר נטו מעל 10K בחודש)אני 4 שנים נוסע על MG350 2013 וכנראה המשיך עוד שנה שנתיים בשביל שהשתדרג ואולי אקנה מאזדה 6 2016

    כתובת URL מקוצרת:
  • יוסי

    sharckass23

    לא קונים חדש קונים 3 שנים על הכביש במחיר מציאה ונוסעים על BMW ,
    הבעיה האמיתית היא עלויות האחזקה.

    כתובת URL מקוצרת: