ב.מ.וו רוצה למצב מחדש את סדרה 3 והיא תציג את סדרה 3 המתקדמת מאי פעם, החל ממנועי 1.5 ליטר 3 צילינדרים

ב.מ.וו סדרה 3 החדשהב.מ.וו סדרה 3 החדשה

 

כך תראה ב.מ.וו סדרה 3 החדשה. זה לא סוד שסדרה 3 הנוכחית בגרסת הסדאן, לא הייתה הצלחה גדולה, הרוב נפל על עיצוב משעמם, פרופורציות לא נכונות וחלק אחורי שנראה כמו רכב ליסינג טיפוסי וודאי מול מתחרות מוכשרות כמו אודי A4 ומרצדס C קלאס. ב.מ.וו בתחום הנועזות העיצובית לא התקדמה כמו המתחרות מבית. למזלה, גרסאות הקופה, נראו הרבה יותר הרמוניות מגרסת הסדאן וזכו לעיקר המכירות של סדרה 3 באירופה ובעיקר בבריטניה.

 

ב.מ.וו שמרגישה שאודי נושפת בעורפה (מרצדס תמיד הייתה שם), החליטה שעד כאן והיא מציגה את סדרה 3 המתקדמת מאי פעם, העיצוב החדש הגם שאינו פורץ גבולות, הרבה יותר הרמוני זורם מכובד ובעיקר דינמי, מה שהיה מאוד חסר בסדרה 3 הנוכחית. אם העיצוב מעולם לה היה הנקודה החזקה של ב.מ.וו השמרנית, בתחום שמתחת למכסה המנוע ב.מ.וו בהחלט מתכוונת לחדש.

 

החדשה הכי מסקרנת הוא כמובן מנוע ה-1.5 ליטר טורבו 3 צילינדרים בגרסת בנזין ודיזל, שניהם יציעו הספק זהה של 150 כ"ס. שני המנועים יהיו משודכים למערכת EfficientDynamics, לחסכון בדלק, הכוללת מערכת עצור/סע וטעינת מצברים בבלימה. מנוע הדיזל יציע מה ששום פריוס לא מסוגלת להציע, צריכת דלק משולבת של 26.5 ק"מ לליטר ופחות מ-100 גרם לקילומטר CO2.

 

ללקוחות שיחפשו ב.מ.וו אמיתית ופחות "ירוקה", ב.מ.וו סדרה 3 החדשה תציע את מנוע ה-3.0 ליטר טורבו V6 החדש, שנמכר כבר כיום בדגם 335i בהספק של 306 כ"ס, אך כעת הוא יציע צריכת דלק משופרת בשילוב עם מערכת עצור/סע ותיבת 8 הילוכים אוטו'. שיפור בצריכת הדלק הושג תודות לתשומת לב לאוירודינמיקה עם מקדם גרר נמוך של 0.28.

 

מבפנים היא תזכה לשדרוג תא הנוסעים, כפי שראינו בסדרה 5 החדשה, אך כאן יזכו הרוכשים ל- WI-FI אינטגרלי ברכב. ב.מ.וו סדרה 3 החדשה לשנת 2011 צפויה להיחשף בחודשים הקרובים וודאי שנזכה לראות אותה בתערוכת פריז הקרובה.

 

מקור:autoexpress.co.uk

תגיות: ב.מ.וו
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.