ב.מ.וו החלה בתכנית שיתוף רכבים הפועלת לפי המודל של car2go אותה היא מכינה כתשתית לרכבי ה-i העתידיים.

ב.מ.וו יוצאת בתכנית שיתוף רכבים

ב.מ.וו השיקה תכנית שיתוף רכבים בגרמניה, שתתרחב בעתיד לכל העולם וייתכן אף בישראל, אשר לפי ב.מ.וו תוסיף לה כמיליון לקוחות עד שנת 2020. התכנית הנקראת DriveNow, היא שיתוף פעולה בבעלות של 50-50 בין ב.מ.וו לבין Sixt שהיא חברת השכרת הרכב הגדולה בבריטניה (והמוכרת בישראל כשלמה Sixt). התכנית תושק במינכן עם צי של 300 רכבים ובהמשך גם בברלין עם צי של 500 רכבים הכוללים את דגמי מיני וב.מ.וו סדרה 1.

 

שיטת השיתוף היא בדומה לזו המוכרת לנו מ-car2go. באמצעות האינטרנט או אפליקציית סלולר, יכולו הלקוחות להזמין רכב, לקבל את המקום הכי קרוב בו הרכב נמצא ובאמצעות כרטיס חכם להיכנס לרכב ולשלם רק לפי הנסועה שלהם בפועל (מעבר לדמי מנוי).

 

המהלך הזה נועד הן להרחיב את מעגל הלקוחות של ב.מ.וו והן להכין את התשתית לחזון העתידי אותה רואה ב.מ.וו עבור מותג המשנה i שהוצג לפני כחודש. דגמים נוספים של ב.מ.וו, יתווספו לפי רמת הדרישה לדגמים, כאשר ב.מ.וו i3 החשמלית תתווסף להיצע ב-2013.

 

תכנית השיתוף תאפשר לאנשים המבלים את רוב זמנם במרחב האורבני לוותר על בעלות מלאה על הרכב ועדיין לאפשר להם חופש תנועה בדומה לרכב פרטי ללא כל ההתעסקות והעלויות הנלוות. ב.מ.וו לא לבדה בתחום וגם פיג'ו סיטרואן ומרצדס כבר מפעילות בערים מסוימות באירופה תכנית דומה.

תגיות: ב.מ.וו
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.