ב.מ.וו הציגה בתערוכת בייג'ין קופה קונספט חדשה שתתחרה במרצדס CLS ואודי A7

ב.מ.וו הפתיע אתמול את באי תערוכת בייג'ין כאשר הציגה בבכורה עולמית את הקונספט Gran Coupe. הקונספט, 4 דלתות קופה הוא לא ממש קופה, אפילו לא דומה לקופה, אלא מכונית GT סאלונית עם פרופורציות ספורטיביות. והמידות אכן מצביעות על מכונית ארוכה רחבה ונמוכה, 5 מטר לאורך, רוחב כשל סדרה 5, וגובה נמוך של 1.4 מטר, 10 ס"מ פחות מסדרה 5 או 7 סדאן.

 

ב.מ.וו Gran Coupe קונספט בתערוכת בייגיןב.מ.וו Gran Coupe קונספט בתערוכת בייגיןב.מ.וו CS קונספט מ-2007, ב.מ.וו לא התאמצו מספיק או שממתינים לסדרה 6 קופה?

 

הקונספט שהוצגה נראית כמוכנה ליצור וסביר להניח שנראה אותה על הכבישים בעוד כשנה או שנתיים כסדרה 8, מתחרה בפורשה פנאמארה יותר מאשר ב-CLS. אם נרענן את הזיכרון שנתיים אחורה, נזכר בקונספט CS שהציגה ב.מ.וו כמכונית קופה 4 דלתות, ה-CS הייתה מרשימה מאוד והייתה אמורה להיות מכונית GT סופר מהירה ויוקרתית. עם תחילת המשבר הכלכלי, ב.מ.וו הכניסו את הפיתוח לנפטלין וה-Gran Coupe המוצגת עכשיו זו הגרסה החייה של אותו הקונספט.

 

אמנם ה- Gran Coupe קונספט נראית מרשימה בגודלה, עם כונס אוויר קדמי תחתון שנלקח מה-CS קונספט וישבן של סדרה 6, אך היא נראית בסך הכל כגרסה מתוחה ומונמכת של סדרה 5 ולא כמו דגם חדש לחלוטין או מרשים במיוחד. ב.מ.וו כנראה חשה את אודי נושפת בעורפה ומהירה להוציא משהו תחת ידה לפני שתחשוף את סדרה 6 קופה 4 דלתות שלצערנו כך כנראה היא תראה או לפחות דומה לה, השמועות אומרות שזו למעשה סדרה 6 קופה 4 דלתות, נקווה שלא.

 

וידאו: חשיפת ב.מ.וו gran coupe בתערוכת בייג'ין

תגיות: ב.מ.וו
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.