ב.מ.וו M3 CS נחשפת – הגרסה האולטימטיבית

2018 ב.מ.וו M3 CS
ב.מ.וו M3 CS - גרסת קצה חדשה ל-M3.

2018 ב.מ.וו M3 CS היא גרסת קצה חדשה לדגם ועם נתון האצה של 3.9 שניות, היא גם המהירה מבין גרסאות ה-M3 עד היום.

 

כסוג של אקורד סיום לדגם עד שתוצג סדרה 3 החדשה, ב.מ.וו חושפת את גרסת קצה חדשה ל-M3 הנוכחית: M3 CS אשר תוצע במהדורה מוגבלת של 1200 יחידת.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

ב.מ.וו M3 CS (קיצור של Club Sport) היא למעשה גרסה משופרת של ה- M3 עם חבילת הקומפטישן עם שיפורים, קלים, בתחום המנוע והמשקל. לטובת הפחתת משקל, מכסה המנוע והגג עשויים קרבון מחוזק בפולימר, הגג החדש לפי ב.מ.וו הפחית לבדו כ-6 ק"ג ממשקל הדגם. קרבון ניתן למצוא גם במפצל הזרימה הקדמי בתחתית הפגוש, בדיפיוזר האחורי ובספוילר בקצה תא המטען.

 

בשורה התחתונה, ב.מ.וו טוענת להפחתת משקל של כ-50 ק"ג לעומת ה-M3 הרגילה לכדי משקל של 1585 ק"ג. בחברה מציינים כי היעד העיקרי בהפחתת המשקל היה להשיג מרכז כובד נמוך יותר.

מנוע ה-3.0 ליטר שישה צילינדרים טורבו שבחזית (נלקח ישירות מה-M4 CS) שודרג להספק מרבי של 460 כ"ס ומומנט מרבי של 61.2 קג"מ, תוספת של 10 כ"ס מגרסת הקומפטישן ו-30 כ"ס מה- M3 הרגילה. עם תיבת 7 הילוכים M-DCT, זה מספיק לדגם לרשום נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 3.9 שניות ומהירות מרבית של 280 קמ"ש, זאת לעומת 4.0 שניות עם חבילת הקומפטישן ו-4.1 שניות בדגם הרגיל.

 

כמו בגרסאות הבכירות, הדגם מצויד כסטנדרט בבולמי M אדפטיביים, דיפרנציאל M אקטיבי ומערכת פליטה משופרת.

 

 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (1)

קבל התראות על תגובות חדשות:
  • איתי

    הספויילר האחורי מועתק אחד לאחד מהאלפא רומיאו ג׳וליה תילתן ירוק.

    כתובת URL מקוצרת: