2018 ב.מ.וו M5 החדשה
M5 החדשה נחתה בישראל.
2018 ב.מ.וו M5 החדשה
M5 החדשה נחתה בישראל.

דלק מוטורס, יבואנית ב.מ.וו בישראל, מודיעה על תחילת השיווק של ב.מ.וו M5 החדשה, אותה היא תציע במחיר של 1,150,000 שקל. מעבר להיותה מבוססת על סדרה חמש (G30) החדשה, M5 החדשה (F90) מציגה לא מעט חידושים לעומת הדגם היוצא ובראשם, לראשונה שימוש במערכת הנעה כפולה - M xDrive מתקדמת במיוחד.

 

את מנוע ה-V8 טווין-טורבו 4.4 ליטר של הדגם מחליפה גרסה חדשה, הפעם עם הספק מרבי של 600 כ"ס (לעומת 560 כ"ס בדגם היוצא) ועם מומנט מרבי של 76.5 קג"מ המתקבל בטווח רחב של סיבובי מנוע, בין 1,800 ל-5,600 סל"ד. תחנת הכוח הזו מסוגלת להאיץ את הדגם מעמידה ל-100 קמ"ש בזמן של 3.4 שניות כאשר המהירות המרבית מוגבלת אלקטרונית ל-250 קמ"ש.

 

2018 ב.מ.וו M5 החדשה
ב.מ.וו M5 החדשה - לראשונה עם הנעה כפולה.

את תיבת השבעה הילוכים כפולת המצמדים של הדגם היוצא, מחליפה תיבת 8 הילוכים של ZF הכוללת שלושה מצבי פעולה וכן מצב ידני מלא. תיבת ההילוכים מעבירה את הכוח, לראשונה אי פעם בדגם, לכל ארבעת הגלגלים דרך מערכת הנעה כפולה M xDrive אשר פותחה במיוחד עבור הדגם.

 

מערכת M xDrive משלבת בין דיפרנציאל מרכזי המחלק את המומנט בין הציר הקדמי לאחורי ודיפאנציאל M אחורי המחלק את המומנט בין הגלגלים מאחור - עד 100% מהמומנט לכל גלגל. לרשות הנהג בורר מצבי הנעה, המשולב במערכת בקרת היציבות, המשנה את אופי פעולת מערכת ההנעה: במצב רגיל ההנעה היא כפולה עם תעדוף לציר האחורי, במצב הביניים התעדוף לציר האחורי מוגבר ובמצב השלישי בו מערכת בקרת היציבות מנותקת, הנהג יכול לבחור בין הנעה כפולה עם תעדוף רגיל או מוגבר לציר האחורי ועד להנעה אחורית מלאה בה 100% מהמומנט עובר לציר האחורי. על גלגל ההגה החדש, הנהג ימצא שני כפתורים, M1 ו-M2, הניתנים להתאמה אישית כך שבכל לחיצה יתקבל הכיול המועדף על הנהג של ההיגוי, מפת דוושת הגז, תיבת ההילוכים, מערכת הבולמים וכמובן, גם בקרת היציבות ומערכת ההנעה הכפולה.

 

2018 ב.מ.וו M5 החדשה - תא הנוסעים
מאובזרת בכל טוב.

M5 החדשה תשווק בישראל ברמת גימור אחת Exclusive, זו כוללת, בין היתר: לוח מחוונים דיגיטלי "12.3, תצוגה עילית הייחודית ל-M5, תאורה ראשית LED אדפטיבית,בולמים אדפטיביים, מערכת בטיחות מתקדמת Driving Assistant Plus v הכוללת בקרת סטייה מנתיב, בלימה אוטונומית עם זיהוי הוכלי רגל, בקרת שיוט אדפטיבית, ניטור שטחים מתים כולל תנועה חוצה מאחור, מערכת בקרת היגוי לשמירת הרכב במרכז נתיב הנסיעה, התרעה בפני התנגשות צידית הכוללת התערבות אוטונומית בהיגוי הרכב ועוד.

 

רשימת האבזור כוללת בנוסף מולטימדיה "10.25, דיבורית BT, מערכת ניווט מקורית, ממשק אפל קאר-פליי, חישוקי סגסוגת "20, פתיחה חשמלית לדלת תא המטען, מושבי ספורט M, בקרת אקלים ל-4 אזורים, מפתח חכם עם צד מגע ועוד. 2018 ב.מ.וו M5 החדשה - מפרט טכני מלא להורדה.

2021 ב.מ.וו M5 המחודשת - מפרט טכני מלא להורדה.


ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.