ג'יפ הציגה בתערוכת ניו יורק את הגרנד צ'ירוקי SRT8 החדש, שיכול לגרום לכל מכונית ספורט להסמיק ולא רק מהאדום אדום הזה.

גיפ גרנד צירוקי SRT8

כמיטב מסורת השרירים האמריקאית שחוזרת לאפנה, ג'יפ מציגה את הגרסה החזקה ביותר של הגרנד צ'ירוקי את ה- SRT8, עם מנוע HEMI בנפח 6.4 ליטר V8 בהספק של 465 כ"ס ו-64.3 קג"מ ש-90% מהמונט כבר זמינים החל מ-2,800 סל”ד. מנוע זה מחליף המחליף את מנוע HEMI הקודם של ה-SRT8 בנפח 6.1 ליטר ומציג שיפור של 45 כ"ס ו-6.2 קג"מ.

 

על הכביש כל הכוח הזה מתורגם לכ-5 שניות בהאצה מעמידה ל-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 250 קמ"ש. למרות השיפור בביצועים, בקרייזלר טוענים שצריכת הדלק השתפרה בכ-13%. כמו שאר דגמי הצ'ירוקי היקרים יותר מצויד ה-SRT8 במערכת מתלים נשלטת אלקטרונית בעלת 5 מצבים אשר מבהירה שה-SRT8 לא מיועד לרדת לשטח. את מצב ה-חול והסלעים, מחליפים מצב גרירה ומצב "מסלול". יחד עם זאת עבר ה-SRT8 עבר הנמכת מרכב כוללת לעומת הדגמים הרגילים. גם מערכת הבלמים שופרה והוחלפה באחת של ברמבו.

 

חיצונית נבדל ה-SRT8 מהדגמים הרגילים בפגוש קדמי חדש הכולל תאורת LED, גריל רשת חדש הצבוע בצבע הרכב עם גימור כרום ומכסה מנוע עם תפיחות להדגשת המראה השרירי. חישוקים בעיצוב ייחודי לדגם מקשטים את ארבעת הפינות ופגוש אחורי בעיצוב קרבי עם שתי יציאות מפלט משלימים את החבילה החיצונית.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.