ג׳יפ חושפת גרסה היברידית פלאג-אין לרנגייד ולקומפאס

ג׳יפ רנגייד וקומפאס PHEV
מערכת הנעה PHEV לרנגייד ולקומפאס.

ג׳יפ מציידת את שני רכבי הפנאי הקטנים שלה, הרנגייד והקומפאס, במערכת PHEV בהספקים של 190 כ״ס או 240 כ״ס וטווח נסיעה חשמלי של 50 ק״מ.

 

בחודש יוני האחרון ג׳יפ הציגה את הרנגייד המחודש עם מנועי טורבו בנזין חדשים בנפחים של 1.0 ו-1.3 ליטר ובהספקים של 120-180 כ״ס. כעת החברה מציגה מערכת הנעה היברידית פלאג-אין (PHEV) חדשה למותג אשר תשרת את הרנגייד והקומפאס.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

מערכת הפלאג-אין מבוססת על מנוע ה-1.3 ליטר טורבו החדש של החברה. היא תוצע בשתי גרסאות הספק, 190 כ״ס ברנגייד ו-240 כ״ס בקומפאס, ותאפשר לדגמים להשיג נתון תאוצה 0-100 קמ״ש של כ-7 שניות. סוללת ליתיום-יון, שג׳יפ לא מציינת את הקיבולת שלה, תאפשר טווח נסיעה חשמלי של 50 ק״מ, בכל אחד מהדגמים, ונסיעה על בסיס הסוללה בלבד אפשרית עד למהירות של 130 קמ״ש. את הסוללה ניתן לטעון באמצעות מנוע הבנזין של הרכב או כמובן באמצעות מטען חיצוני.

 

לוח המחוונים ומערכת המולטימדיה הותאמו להנעה היברידית
לוח המחוונים ומערכת המולטימדיה הותאמו להנעה היברידית.

המנוע החשמלי בדגמים מותקן על הציר האחורי ומאפשרת הנעה כפולה (eAWD) ובג׳יפ מציינים כי השימוש במנוע חשמלי ישפר למעשה את יכולות השטח של הדגמים בזכות היתרונות של המנוע החשמלי המאפשר מקסימום מומנט בסל״ד אפסי ושליטה מדויקת את על העברת הכוח לגלגלים.

שני הדגמים זכו ללוח מחוונים מעודכן המותאם לתפעול מערכת הנעה היברידית פלאג-אין וכן ממשק ייעודי לנתונים שונים במערכת המולטימדיה. בתחתית הקונסלה המרכזית ימצא הנהג שלושה כפתורים המאפשרים בחירה בין מצב נסיעה היברידי, חשמלי או אפשרות לשמירת מצב הטעינה של הסוללה לשימוש מאוחר יותר.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות

קבל התראות על תגובות חדשות:
  • לא נמצאו תגובות