ג'נסיס מתכוננת להשקת ה- G90 החדשה בשוק האמריקאי, שם היא תתחרה בפאר הגרמני באמצעות חבילת שירות יוצאת דופן, רשימת אבזור ארוכה כסטנדרט ותג מחיר הצפוי להיות אטרקטיבי במיוחד.

2016 ג'נסיס G90
ג'נסיס G90 החדשה תשווק בקרוב בשוק האמריקאי, תתחרה במרצדס S קלאס באמצעות מחיר, שירות ושפע של אבזור כסטנדרט.

חטיבת היוקרה של יונדאי, ג'נסיס, תחל בקרוב בשיווקה של ספינת הדגל החדשה של המותג, ה-G90, בשוק האמריקאי – שוק היעד העיקרי והחשוב ביותר כיום עבור הדגם ומותג ג'נסיס בכללותו. ג'נסיס G90 היא המתחרה של מותג היוקרה של יונדאי למרצדס S קלאס, לקסוס LS, אודי A8, ב.מ.וו סדרה 7 ועוד.

 

נתחיל מהסוף. ג'נסיס אמנם עדיין לא חשפה את תג המחיר האמריקאי של הדגם, אך זה צפוי להיות לא רק תחרותי ביחס לסגמנט אלא הוא כולל בתוכו רשימת אבזור סטנדרטי ארוכה במיוחד וחבילת שירות מקיפה לשלוש שנים (עד 58,000 ק"מ) של טיפולים, שירות לקיחת והחזרת הרכב, רדיו לוויני ועוד, ללא תוספת למחיר. את החבילה הזו, יונדאי בנתה בהתאם לניסיון שצברה החברה עם שיווקה של האקווס (אותה מחליפה ה- G90) במשך כ-5 שנים בשוק האמריקאי.

 

לקוחות הג'נסיס G90 יוכלו לבחור מבין שני מנועים, הראשון הוא מנוע חדש לחלוטין של יונדאי: V6 טווין טורבו עם הזרקת דלק ישירה בנפח של 3.3 ליטר המייצר הספק מרבי של 365 כ"ס ב-6,000 סל"ד ומומנט מרבי של 52 קג"מ המתקבל בין 1,300-4,500 סל"ד. המנוע הבא בהיצע הוא גרסה משופרת של מנוע ה-5.0 ליטר V8 אטמוספרי של החברה בהספק מרבי של 420 כ"ס ב-6,000 סל"ד ומומנט מרבי של 52.9 קג"מ ב-5,000 סל"ד.

 

שני המנועים משודכים לתיבת 8 הילוכים אוטו' (דור שני) המעבירה את הכוח אל הגלגלים האחוריים, כאופציה ניתן לבחור במערכת ההנעה הכפולה החדשה של ג'נסיס H-Trac. מערכת H-Trac מסוגלת לשלוח עד 40% מהמומנט לציר הקדמי וכאשר המערכת במצב ספורט היא מעבירה עד 90% מהמומנט לציר האחורי. במצב נהיגה חסכוני "ECO” המערכת תעביר עד 100% מהמומנט לציר האחורי.

 

ג'נסיס G90 תא הנוסעים
שפע של עור, עץ ואבזור.

ג'נסיס G90 תשווק עם מפרט בטיחות סטנדרטי גבוה מזה של המתחרות. רשימת אבזור הבטיחות המתקדם כוללת: בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל, התראה על עצמים באזורים מתים ותנועה חוצה מאחור, צילום 360 מעלות, מערכת סיוע לשמירה על נתיב הנסיעה, בקרת שיוט אדפטיבית (כולל עצירה מלאה והמשך נסיעה), תצוגה עילית צבעונית, תאורה ראשית אדפטיבית בטכנולוגיית LED (סטנדרט בדגמי V8) ועוד.

 

מעבר לשפע העור והעץ, האמיתי, ניתן למצוא בתא הנוסעים בקרת אקלים לשלושה אזורים עם פילטרים וחיישן CO2 ייחודי, מולטימדיה עם מסך "12.3, מושבים קדמיים עם 16 אפשרויות כיוון וזיכרונות למצב ההגה ומראות הצד, מושבים אחוריים נפרדים עם 12 אפשרויות כיוון, מערכת שמע מבית Lexicon עם 17 רמקולים בחיפוי אלומיניום מוברש, משטח טעינה אלחוטי למכשירים סלולריים מלפנים ומאחור, נעילת ואקום בכל הדלתות ועוד ועוד.

 

לפי ג'נסיס, הפלטפורמה החדשה של הדגם העושה שימוש נרחב במתכת מתקדמת, קלה וקשיחה יותר לפיתול מזו של מרצדס S קלאס. מערך המתלים בדגם כוללת מערכת בקרת שלדה מבית Sachs/ZF המאפשרת לפי ג'נסיס יכולות דינמיות גבוהות מבלי לפגוע בנוחות הנסיעה המלכותית. ג'נסיס G90 תשווק בשתי גרסאות מרכב, קצרה עם בסיס גלגלים של 3,160 מ"מ וארוכה עם בסיס גלגלים של 3,450 מ"מ. 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 2

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.