2018 דאצ'יה דאסטר החדש
דאצ'יה דאסטר החדש - דומה אך איכותי הרבה יותר.
2018 דאצ'יה דאסטר החדש
דאצ'יה דאסטר החדש - דומה אך איכותי הרבה יותר.

הדאסטר החדש מציג תא נוסעים משודרג משמעותית לעומת הדגם היוצא. שיווק רק במהלך 2018.

 

לאחר שסיפקה לנו בחודש שעבר הצצה ראשונה אל הדגם, דאצ'יה חושפת כעת בתערוכת פרנקפורט את הדאסטר 2018 החדש עם מתכון דומה אך שיפור משמעותי באיכות.

 

הדאסטר החדש מבוסס על אותה הפלטפורמה של הדגם היוצא, כך שהמידות לא השתנו, אך ברנו מציינים כי הזזה לפנים של קורת A הקדמית ב-10 ס"מ, אפשרה לשפר את תחושת המרווח בתא הנוסעים. למרות שהעיצוב החיצוני נראה כמו מתיחת פנים לדגם היוצא, למעשה כל חלקי המרכב חדשים לגמרי והעיצוב המחודש מעניק לדגם מראה מלוטש ומודרני יותר מזה של הדגם הנוכחי.

את השינוי המשמעותי יותר בדגם נמצא בתא הנוסעים שנחשף עתה לראשונה. דאצ'יה עיצבה מחדש לחלוטין את כל הדשבורד ושיפרה את איכות החומרים ואת השימושיות. אם תא הנוסעים של הדגם היוצא הרגיש כלאחר יד, בזה החדש ניתן לראות שיפור משמעותי בתחום, כדוגמת מיקום גבוה ונכון יותר של מערכת המולטימדיה או הוספה של תא אחסון גדול בתחתי הקונסלה המרכזית.

 

תא הנוסעים של דאצ'יה דאסטר 2018 החדש
שדרוג משמעותי לעומת הדגם היוצא.

שדרוגים נוספים אותם נוכל למצוא בדגם הם מושבים חדשים ונוחים, מערכת מולטימדיה חדשה, מצלמה אחורית עם הכוונה, ניטור שטח מת, כרית וילון שנוספה, מפתח חכם, חיישני תאורה ועוד.

בצד המכני, בדאצ'יה מציינים כי מערכת ההנעה הכפולה שבדגם שופרה, נוספה בקרת ירידה במדרון ובמערכת המולטימדיה ישנה תצוגה ייעודית לנסיעת שטח המציגה את הזווית בה נמצא הרכב בזמן אמת.

 

דאצ'יה לא חושפת מה חדש בתחום ההנעה, אך סביר להניח כי היצע המנועים בדגם נותר ללא שינוי: 1.6 ליטר בנזין 115 כ"ס או 1.2 טורבו 125 כ"ס עם הנעה קדמית או כפולה בתחום הבנזין ו-1.5 ליטר טורבו דיזל עם 90 כ"ס או 110 כ"ס בתחום הדיזל. את דגם הדיזל ניתן לקבל עם תיבת 6 הילוכים אוטו' EDC.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.