סובארו מפרסמת מספר תמונות טיזר לדגם חדש (Levorg) אשר יוצג כקונספט בתערוכת טוקיו הקרובה וישווק ביפן כבר במהלך 2014.

סובארו LEVORG - דגם חדש לסובארו יוצג בתערוכת טוקיו

סובארו חשפה היום (יום ג') לראשונה מספר תמונות של דגם חדש לחלוטין בשם LEVORG אשר יוצג בתערוכת טוקיו הקרובה בסוף חודש נובמבר. השם שנבחר לדגם משלב בין שלוש מילים LEGACY ,REVOLUTION ו- TOURING שלפי סובארו מסמלות את הדגם – שמירה על המסורת יחד עם חדשנות.

 

הדגם שיוצג בתערוכת אמנם מוגדר כקונספט, אך כבר במהלך 2014 סובארו תציג את גרסת הייצור של הדגם שנכון לעכשיו, מיועד לשוק היפני בלבד. סובארו לא מציינת לאיזה סגמנט שייך הלבאורג', אך לפי התמונות, ככל הניראה שמדובר בדגם סטיישן חדש, אולי B4 הבאה?

 

כונס האוויר הנמצא על מכסה המנוע לא נמצא שם ללא סיבה, סובארו תצייד את הדגם בשני מנועי טורבו עם הזרקת דלק ישירה (DIT) בנפחים של 2.0 ליטר המוכר מדגמים אחרים של סובארו יחד עם מנוע טורבו חדש בנפח 1.6 ליטר. בנוסף, סובארו תציג עם הדגם את הדור השני של מערכת הבלימה האוטו' שלה (EYE SITE) הכוללת יכולות חדשות ומערכת מתקדמת יותר לזיהוי הולכי רגל.

 

דגמי קונספט נוספים שסובארו תחשוף בתערוכת טוקיו: קרוס ספורט – קונספט לקרוסאובר עירוני באורך של 4.3 מטר וכן קרוסאובר 7 – קונספט לרכבי פני בעל 7 מושבים, ככל הניראה זה הדגם אשר יחליף את הטריבקה אשר ייצורו יופסק בקרוב.

 

במקביל לחשיפת ה-LEVORG, סובארו תחשוף בתערוכת לוס אנג'לס את ה-WRX החדשה.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.