2011 היא שנה חשובה מאוד עבור לובנסקי עם לא מעט דגמים חדשים החל מה-C4 החדשה ועד ל-508 ששיווקה יחל בקיץ.

פיגו - סיטרואן - MG דגמי 2011

במסיבת עיתונאים שהתקיימה אתמול (שני) ברמת גן, פרס מנכ"ל לובינסקי, דורי מנור, את מה שלובינסקי מכינה עבורנו לשנת 2011. לא מעט דגמים חדשים ישווקו בישראל ע"י לובנסקי ואין ספק כי 2011, תהה שנת צמחיה משמעותית עבור לובנסקי שסיימה את שנת 2010 עם מסירות של 6,263 מדגמי סיטרואן ו- 6,039 מדגמי פיג'ו כאשר דגמי הליבה, ה- C4 עם 1455 מסירות ו-308 עם 1,867 מסירות.

 

 

 

פיג'ו 2011:

פיג'ו 508:

שני דגמים חדשים ישווקו השנה. הראשונה זו כמובן פיג'ו 508 החדשה שתציע רמת אבזור ואיכות יצור שלא ראינו בעבר בפיג'ו. המחיר צפוי להיות תחרותי ועמוד על 160,000 ש"ח פחות 10 שקלים. ה- 508 החדשה תגיע לישראל לקראת הקיץ בעוד מספר חודשים. פיג'ו 508 תשווק עם מנוע אחד 1.6THP בהספק של 156 כ"ס ותיבת 6 הילוכים אוטו' המספיק ל-9.2 שניות 0-100 קמ”ש ומהירות מרבית של 217 קמ”ש.

הפרטים המלאים על: פיג'ו 508.

 

פיג'ו 3008 hybrid4:

פיג'ו 3008 ההיברידית דיזל הראשונה בעולם, תעשה עלייה השנה ותהיה הקרוסאובר החסכוני ביותר בקטגוריה. פיג'ו 3008 ההיברידית בעלת מנוע דיזל קדמי בהספק של 163 כ"ס ומנוע חשמלי מאחור (המניע את הגלגלים האחוריים בלבד) בהספק של 37 כ"ס. ההספק הכולל עומד על 200 כ"ס והמומנט הכולל על 50.1 קג"מ.צריכת הדלק תעמוד על משהו שאפילו רכבי מיני יכולים לחלום עליו: 26.3 ק"מ לליטר. הבעיה של ה- 3008 ההיברידית, זו נוסחת המיסוי הירוק. הנוסחה נותנת חשיבות רבה יותר למזהים נשימתיים, כך שמנועי דיזל לא עומדים בהגדרה ולכן ה-3008 ההיברידית לא תזכה להנחה לה זוכה טויוטה פריוס למשל, כך שמחירה צפוי להיות באזור ה-200,000 ש"ח.

הפרטים המלאים על: פיג'ו 3008Hybrid4.

 

גם פיג'ו 508 החדשה, מצוידת באותה יחידת הנעה היברידית והיא מציעה צריכת דלק מדהימה עוד יותר של 34.5 ק"מ לליטר.

הפרטים המלאים על: פיג'ו 508Hybrid4.

 

פיג'ו 308 2011:

חדשה ישנה, היא ה- 308 המחודשת שעברה מתיחת פנים. מעבר לשיפור במראה, אין חדש בתחום המנועים וה-308 תשווק עם אותם מנועים ואותן תיבות הילוכים. תחילת השיוק של ה- 308 החדשה, לקראת הקיץ.

הפרטים המלאים על: פיג'ו 308 2011.

 

פיג'ו 206+:

פיג'ו 206+. לובינסקי קוראת את המפה ומחזירה לישראל את ה-206 במחיר אטרקטיבי מאוד, שכיום היא יותר 207 מאשר 206, שכעת מקבלת לשמה את התוספת של הסימן +. פיג'ו 206+ מבוססת על שלדת ה-206, שזה לא רע לכשעצמו, אך כל פנים הרכב והעיצוב החיצוני, שאולים מה-207 היקרה והמאובזרת יותר, אם רוצים אפשר לקרוא ל-206+ 207-. מצוידת במנוע 1.4 ליטר 75 כ”ס המשודך לתיבת 5 הילוכים ידנית תוצע ה- 206+ במחיר של 79,990 ש"ח.

 

פיג'ו ION: המכונית החשמלית שפותחה ביחד עם מיצובישי (יש גם גרסה לסיטרואן). מכונית עירונית חשמלית וקטנה, עם מנוע 48 כ"ס וטווח נסיעה של 100 קילומטר. הבעיה? המחיר צפוי להיות כ-200,000 ש"ח.

 

 

סיטרואן 2011

סיטרואן C1, ששיווקה הופסק ע"י משרד התחבורה עדיין תימסר לכל הלקוחות שהזמינו אותה. בלובינסקי שוקדים כעט על הבאתה של פיג'ו 107 בגרסה ידנית כך שמחירה יהיה קרוב לזה של ה- C1.

 

שני דגמים חדשים לחלוטין מגיעים השנה מבית סיטרואן, ה-C4 החדשה, וה- DS4, גרסת הפרמיום המעוצבת על בסיס ה-C4. מכונית מוכרת אך חשובה לא פחות ששיווקה כבר החל, היא ה-C5 עם מנוע THP156 ועם תיבה אוטומטית חדשה. זו מוצעת בשתי גרסאות, עם קפיצי פלדה ועם מערכת הידרו-אקטיב3 במחירים של 159,990 ש"ח ו-174,990 ש"ח בהתאמה.

 

סיטרואן C4 החדשה 2011:

מגיע עם 3 מנועים, 120 כ"ס, 156 כ"ס ומיקרו-היברידי דיזל 110 כ"ס עם מערכת עצור/סע. המחירים הם 120,990 ש" לדגם הבסיס ו-139,990 ש"ח לדגם החזק והדיזל.

הפרטים המלאים על: סיטרואן C4 החדשה.

 

סיטרואן DS4:

דגם הפרמיום של ה- C4, שזכתה לאחרונה לתואר "המכונית היפה בעולם", מגיע לישראל עם שני מנועים, מיקרו-היברידי דיזל בהספק של 110 כ"ס ומערכת עצור/סע וכן גרסת ה- 200 כ"ס של מנוע ה- 1.6 ליטר טורבו. זו האחרונה תוצע עם תיבת 6 הילוכים ידנית בלבד. רמת האבזור תהיה מאוד גבוה ותכלול ריפודי עור ועוד. מחיר? אין עדיין.

לפרטים המלאים על: סיטרואן DS4.

 

 

מותג MG:

נכון ל-2011, אין חדשות לגבי ה-MG550 שמתוך 300 היחידות שלה, נמכרו בינתיים כ-100 יחידות כאשר 85 מתוכן ללקוחות פרטיים. הטפטוף האיטי הזה במכירות, זה מהלך אסטרטגי מכוון בכדי לשמור על נוכחות המותג בישראל, עד להצגת ה- MG6 החדשה המחליפה. הלקוחות הרוכשים כיום את MG550, נהנים ממוקד VIP הפועל 24 שעות ביממה שנועד בעקרון לסייע בכל תקלה, אך עד היום, כל פעילות המוקד הסתכמה בהזמנת מקומות במסעדה או לצימר.

 

בינואר 2012, תגיע המכונית הבאמת חשובה של MG לישראך והיא כמובן MG350 משפחתית סדאן. על ה- MG350 תכלו לקרוא כאן, למרות שהדגם שיגיע לישראל כבר יהיה דגם משופר. כמו ה- MG550, האבזור יהיה מאוד נדיב יחסית לקטגוריה. מעניין יהיה לראות אם מערכת ההפעלה של גוגל, ה-אנדריוד, עדיין תמצא במכונית.

לפרטים המלאים על: MG 350.

 

לובינסקי החלה ב-2010 בליסינג תפעולי iLease המיועד ללקוחות פרטיים. בצורה זו מאפשרת לובינסקי ללקוחות לבחור כל רכב מההיצע הקיים בישראל (כן אפילו את ה- RCZ) כאשר, הרכב נרשם על שם הלקוח, הטיפולים הם חינם ל-3 שנים (עד 55,000 ק"מ), לאחר 3 שנים, ניתן להחליף את הרכב או להחזיר את הרכב ולקבל בגינו מחיר מחירון (בניכוי הבלון).

 

לובינסקי, עוזבת לאחר עשרות שנים, את העיר בני-ברק ועוברת למתחם מסירה חדש ומודרני במעיין שורק (כביש פלמחים, צמוד לאיקאיה סניף ראשון לציון). במתחם בני-ברק, יוקם מתחם מגורים לציבור החרדי.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.