דור שני: רנו קפצ'ור החדש 2020 נחשף

2020 רנו קפצ'ור החדש
רנו קפצ'ור החדש.

הקפצ'ור 2020 החדש מציג עיצוב אבולוציוני ותא נוסעים חדש, איכותי ומאובזר. הדגם מצויד במנועים חדשים בהספקים של 95-155 כ"ס ולראשונה, גם בדגם היברידי פלאג-אין עם טווח נסיעה חשמלי של 45 ק"מ.

 

רנו מסירה את הלוט מעל הקפצ'ור 2020 החדש, דור שני לקרוסאובר העירוני המצליח של רנו המבוסס על הקליאו החדשה שהוצגה מוקדם יותר השנה. את הקפצ'ור החדש אנחנו מצפים לפגוש בישראל בסוף השנה/תחילת השנה הבאה. הקפצ'ור החדש תוכנן ועוצב כך שהדגם ישמור על מעמדו כקרוסאובר העירוני הנמכר ביותר באירופה.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

כמו במקרה של הקליאו החדשה, גם עם הקפצ'ור החדש רנו השתדלה שלא להרוס את העיצוב המוצלח של הדגם היוצא ולכן רק העניקה לדגם סוג של יישור קו באמצעות הטמעה של שפת העיצוב החיצונית העדכנית של החברה. השורה התחתונה מוצלחת, רכב מודרני, רענן ומוחצן למראה - כמתבקש מהסגמנט בו מתחרה הדגם.

 

2020 רנו קפצ'ור החדש
קפצ'ור החדש - אבולוציה לעיצוב החיצוני.

אם העיצוב החיצוני הוא רק אבולוציה, תא הנוסעים של הקפצ'ור החדש הוא כבר רבולוציה של ממש, גם אם בגדול הוא כמעט וזהה לחלוטין לתא הנוסעים של הקליאו החדשה, למעט עיצוב שונה לפתחי המיזוג, הקונסולה המרכזית הצפה המכילה ומוט הילוכים בעיצוב חדש (אלקטרוני?). לעומת הדגם היוצא מדובר בשדרוג משמעותי בתחומי איכות החומרים, עם חומרים רכים למגע, שדרוג כולל לחומרי הגימור וכן שדרוג טכנולוגי מקיף.

 

2020 רנו קפצ'ור החדש תא הנוסעים
תא הנוסעים החדש מציג שדרוג איכותי וטכנולוגי.

כמו בקליאו החדשה במרכז הדשבורד נמצא את מערכת המולטימדיה החדשה של רנו, EASY LINK, המוצעת בגדלים של ״7 או ״9.3 עם הרחבה לאנדוריאד אוטו ואפל קאר-פליי בכל המערכות. המערכת כוללת עדכונים אוטומטיים והתפעול הוא בדיוק כמו במכשיר הסלולרי שלכם, כולל אפשרות לסידור האפליקציות בין העמודים השונים של מסך הבית. גם לוח המחוונים הדיגיטלי מוצע בשני גדלים, "7 כסטנדרט או "10 בדגמים המצוידים במערכת ה-"9.3, אז ניתן גם להציג את מערכת הניווט בלוח המחוונים. בנוסף נמצא שתי כניסות USB לצד משטח טעינה אלחוטי, בלם יד חשמלי עם פונקציית AUTO HOLD וכן, גם מעבר לגלגל הגה נורמלי המכיל את כל הכפתורים הנדרשים - מימין שליטה על השמע, הטלפון והמולטימדיה ומשמאל כפתורים לשליטה על בקרת השיוט האדפטיבית ועל חלק ממערכות הבטיחות.

 

2020 רנו קפצ'ור החדש
ידית הילוכים חדשה וקונסולה מרכזית צפה.

לראשונה עם הנעה היברידית פלאג-אין:

היצע המנועים בקפ'צור החדש מתבסס על מנועי הבנזין והדיזל העדכניים והחדשים של רנו וכולל שלושה מנועי בנזין ושני מנועי דיזל. לראשונה, הקפצ'ור מצויד גם במערכת הנעה היברידית פלאג-אין - בניגוד להיברידית רגילה בקליאו.

 

מנועי הבנזין:

TCe 100 - מנוע 1.0 ליטר שלושה צילינדרים טורבו (נגזרת של מנוע ה-1.3 ליטר), בהספק מרבי של 100 כ"ס ו-16.3 קג"מ. מנוע זה משודך לתיבת הילוכים ידנית בלבד.

 

TCe 130 - מנוע 1.3 ליטר טורבו בהספק של 130 כ"ס ומומנט מרבי של 24.5 קג"מ. מנוע זה משודך לתיבת 6 הילוכים ידנית או 7 הילוכים EDC כפולת מצמדים.

 

TCe 155 - מנוע 1.3 ליטר טורבו בהספק מרבי של 155 כ"ס ומומנט מרבי של 27.5 קג"מ. מנוע זה משודך לתיבת 7 הילוכים EDC בלבד ושתי גרסאות המנוע מצוידות במסנן חלקיקים (GPF) למנועי בנזין.

 

מנועי הדיזל:

היצע מנועי הדיזל מתבסס על מנוע ה-1.5 ליטר Blue dCi העדכני של רנו אשר יוצע בדגם בשתי גרסאות הספק: 95 כ"ס ו-24.5 קמ"ש עם תיבת 6 הילוכים ידנית או 115 כ"ס ו-26.5 קג"מ המשודך לתיבת 6 הילוכים ידנית או 7 הילוכים EDC.

 

היברידי פלאג-אין:

מערכת ההנעה ההיברידית פלאג-אין של הדגם (E-TECH) משלבת בין מנוע 1.6 ליטר בנזין למנוע חשמלי וסוללת ליתיום-יון בקיבולת של 9.8kWh המאפשרת לפי רנו טווח נסיעה חשמלית של 45 ק"מ ונסיעה חשמלית מלאה עד למהירות של 135 קמ"ש. רנו לא מציינת את נתוני ההספק של המערכת, אך היא מציינת כי זו מעבירה את הכוח אל הגלגלים הקדמיים דרך תיבה רציפה "המרגישה כמו תיבת הילוכים כפולת מצמדים".

 

2020 רנו קפצ'ור החדש
מערכת היברידית פלאג-אין עם טווח חשמלי של 45 קילומטר.

הקפצ'ור החדש מבוסס על פלטפורמת CMF-B, כמו בקליאו החדשה, והוא גדול ומרווח יותר מהדגם היוצא בזכות אורך של 4,228 מ"מ, רוחב של 1,797 מ"מ, גובה של 1,566 מ"מ ובסיס גלגלים של 2,639 מ"מ - תוספת של 100 מ"מ לאורך, 19 מ"מ לרוחב ו-33 מ"מ לבסיס הגלגלים. נפח תא המטען גדול יותר ועומד על 536 ליטר.

מפרט הבטיחות בדגם זהה למה שפגשנו בקליאו החדשה והוא כולל בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל ודו גלגלי, בקרת סטייה מנתיב, זיהוי תמרורים, ניטור שטח מת, בקרת שיוט אדפטיבית בטווח של 0-170 קמ״ש, אור גבוה אוטומטי, מצלמת 360 מעלות, מערכת שמירה על מרכז נתיב הנסיעה ועוד.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (2)

קבל התראות על תגובות חדשות:
  • משה

    מה עם הדגם הקודם ? יש בעיות ??

    כתובת URL מקוצרת:
  • שי

    האם שיפרו את המזגן החלש והקופצנות של הרכב?

    כתובת URL מקוצרת: