האם תמונות אלו שדלפו לרשת חושפות את סוזוקי סוויפט החדשה?

2017 סוזוקי סוויפט ספורט החדשה
האם זו סוזוקי סוויפט החדשה?

תמונות שדלפו לרשת, חושפת לכאורה את סוזוקי סוויפט 2017 החדשה (וסוויפט ספורט) אשר תוצג רק בהמשך השנה. במידה ואכן מדובר בתמונות אותנטיות של הדגם, ניכר כי סוזוקי לא משנה את נוסחת העיצוב המוצלחת של הדגם, אלא רק משפרת אותה.

 

הדגם בלבן הוא גרסת הספורט של הסוויפט, זו שלצערנו מעולם לא שווקה כאן, עם עיצוב חזית אגרסיבי למדי באמצעות גריל קדמי גדול ממדים אותו משלימים תפיחות בבתי הגלגלים, חצאיות צד וצמד יציאות מפלט בולטות מאחור.

 

החלק המעניין יותר בסוויפט החדשה הוא היצע המנועים הצפוי לשרת את הדגם. סביר מאוד להניח שמנוע ה-1.2 ליטר של הדגם הנוכחי ימשיך לשרת את הדגם, ככל הניראה גם בגרסה החדשה והמיקרו היברידית שהוצגה עם האיגניס החדשה, אל מנוע זה צפויים להצטרף של מנועי טורבו חדשים של סוזוקי.

 

מנוע הטורבו שללא ספק ישרת את הדגם הוא מנוע ה-1.0 ליטר שלושה צילינדרים טורבו Boosterjet   שהוצג לראשונה עם הבלנו החדשה (השנה בישראל), עם הספק מרבי של 110 כ"ס ומומנט מרבי של 17.3 קג"מ והמשודך לתיבת הילוכים ידנית או 6 הילוכים אוטו'.

 

את דגם הספורט של הסוויפט החדשה, צפוי לשרת מנוע ה-1.4 טורבו Boosterjet החדש של סוזוקי שהוצג לראשונה עם הויטרה S, למנוע זה הספק מרבי של 140 כ"ס ומומנט מרבי של 22.4 קג"מ.

 

זו עומדת להיות שנה עמוסה בסוזוקי ישראל ועוד הרבה לפני שהסוויפט החדשה תגיע אלינו, ככל הניראה רק בשנה הבאה, תשווק כאן כבר בקרוב הסלריו החדשה - מחליפת האלטו, אליה יצטרפו בהמשך השנה גם הבלנו החדשה, האיגניס החדשה וכן הקרוסאובר המחודש לאחר מתיחת פנים לדגם.

 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.