תמונות של דגם קונספט של רנו שצולמו במדריד בזמן צילומי תדמית לדגם, ככל הניראה רומזות על התחייה של רנו R5.

האם זו רנו 5 אלפין החדשה?

גולש זריז מאתר KM77.COM הספרדי, תפס בעדשת המצלמה הסלולרית שלו, מה שניראה כדגם קונספט חדש של רנו בזמן צילומי וידאו לדגם במדריד. מעבר לכך, למעט משחק ניחושים, אין בידינו מידע על הדגם המופיע בתמונות.

 

ניחושים? מזה זמן אנחנו יודעים כי רנו עובדת ביחד עם סמארט על גרסת 4 מושבים לסמארט ויתכן כי מדובר בגרסת רנו לסמארט 4 מושבים, אך מכיוון שכבר זכינו לראות תמונות ריגול של הדגם שיהיה מבוסס על הטווינגו הבאה.

 

ניחוש מושכל יותר, לאור הספרה חמש על דופן הרכב, העובדה שמדובר בדגם שלא מזכיר אף דגם אחר של רנו, העובדה שהדגם צבוע בכחול אלפין כולל פנסי ערפל בעיצוב ומיקום דומים לאלו אשר ששימשו את דגמי אלפין, גורמים לנו לחשוב שאכן מדובר בקונספט לרנו 5 העתידית או ליתר דיוק, תחייתה של רנו 5 אלפין, הסופרמיני החמה הראשונה של אירופה (1976) שהוצגה עוד לפני ה-GTI של פולקסווגן והייתה "האב הרוחני" לרנו 5 טורבו המיתולוגית.

 

כך שהניחוש המושכל, מסתכם לכך שזו אולי רנו R5 בגלגולה המודרני, שככל הניראה תשווק תחת המותג אלפין. אם זו אכן המציאות, אז כניראה שברנו מוותרים על הרעיון לייצר מכוניות ספורט יקרות תחת המותג אלפין ובמקום, היא תעשה שימוש במותג שקם לתחייה בכדי לייצר מכוניות ספורטיביות קטנות, שהן קלות יותר לשיווק ולא מצריכות שנים של השקעה במיתוג בכדי להתחרות בחברות המבוססות. אם לפיאט זה הצליח עם ה-500 אבארט, אין סיבה שלרנו, עם חטיבת הספורט המצוינת שלה, זה לא יצליח.

 

עדכון: לאחר פרסום הידיעה, עלה בידינו למצוא ברשת וידאו שצולם באותו המיקום. רעש המנוע והאגזוזים של הדגם ומעל הכל מה שניראה בוודאות גמורה כהנעה אחורית!!! לא משאירים ספק בכך שמדובר בדגם ספורטיבי קיצוני של רנו, הניקרא TwinFun והצפוי להציב בעתיד תחרות לפיאט 500 אבארט ומיני של ב.מ.וו.

 

תגיות: רנו
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.