יונדאי חושפת בתערוכת דטרויט קרוסאובר קופה המציג את שפת העיצוב הבאה של יונדאי יחד עם חידושים טכנולוגיים.

יונדאי CRUB קונספט

יונדאי Curb (אבן שפה), כשמו כן הוא, רכב עירוני המיועד לחנות על מדרכות לצעירים אורבניים החיים את חיי הלילה. עיצובו של ה- Curb לוקח את קו העיצוב העכשווי של יונדאי "פיסול בזרימה" לצעד הבא. לפי מעצבי יונדאי, הם רצו ליצור רכב עירוני מרווח, אך לא בעל מראה קובייתי כמו של "משאית ברינקס".

 

מתחת למכסה המנוע שוכןנת יחידת הנעה מסדרת גאמא החדשה של יונדאי בנפח 1.6 ליטר GDI עם מגדש טורבו בהספק של 175 כ"ס המשודך לתיבת 6 הילוכים DSG כפולת מצמדים (תיבה של יונדאי). אי אפשר להציג רכב קונספט בלי גימיקים וחידושים טכנולוגיים. כמו הולוסטר, גם כאן יש דלת צד אחורית יחידה המאפשרת כניסה נוחה לספסל האחורי ובנוסף, מאחור נמצא מתקן לאופניים הנשלף חשמלית ועל הגג מותקן גגון מוסתר הנשלף חשמלית בלחיצת כפתור.

{iframe width="576" hight="350"}http://www.youtube.com/v/NEyTEYSK-Z4?fs=1&hl=en_US{/iframe}

 

הגימיקים לא מסתיימים בחוץ ונמצאים גם בפנים הרכב. מסך אקרילי גדול הנמצא המרכז הקונסולה, מאפשר לחלוק מידע עם שאר נוסעי הרכב. תצוגה עילית מאפשרת מעבר להצגת לנתונים הרגילים להציג את מסך ה-GPS וכן את התמונה המוצגת משתי מצלמות המותקנות בצד הרכב ומחליפות את מראות הצד הקונבנציונליות . גם מערכת  Blue Link החדשה של יונדאי (המקבילה ל- On-Start של GM) המשמשת את הולוסטר קופה החדשה, מאפשרת לנהג להיות בקשר עם מערכות האלקטרוניקה ברכב גם מרחוק וכן קריאה אוטומטית לכוחות חירום בזמן תאונה, תקלה או גניבה.

 

כרכב המיועד לסצנה האורבנית, האורך הכולל קטן מאורכה של משפחתית ממוצעת עם 4.17 מטר, אך זה כלל לא אומר שצפוף בפנים עם בסיס גלגלים של 2.62 מטר, רוחב של 1.80 מטר וגובה של 1.60. לפי הקצב בו יונדאי משיקה דגמי נישה חדשים, צפו לגרסת ייצור בשנים הקרובות.

תגיות: יונדאי
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.