הונדה מעניקה  לאקורד האמריקאית מתיחת פנים הכוללת עדכון לחזית הדגם, מערכת מולטימדיה חדשה, תאורת LED ראשית ותוספת של מערכות בטיחות מתקדמות.

2016 הונדה אקורד החדשה מתיחת פנים
הונדה מעניקה מתיחת פנים לאקורד האמריקאית.

הונדה מסירה את הלוט מעל הונדה אקורד החדשה בדגמי 2016 לאחר שהעניקה מתיחת פנים לדגם, הכוללת עדכון לעיצוב ושדרוג טכנולוגי. הונדה אקורד האמריקאית משווקת בישראל ע"י "אלבר" - בגרסתה ההיברידית. 

 

לא כל כך ברור מה עבר למעצבי הונדה בראש, אך החזית החדשה של האקורד דומה יותר לדגמי אקורה – חטיבת היוקרה של הונדה לשוק האמריקאי – מאשר לדגמי הונדה האחרונים. החזית החדשה, הכוללת גריל חדש, פגוש קדמי חדש ופנסים ראשיים בטכנולוגיית LED, מעניקה לדגם מראה ספורטיבי ומחוטב יותר.

 

מאחור, הונדה הוסיפה ספוילר קטן על קצה תא המטען המוסיף גם הוא למראה הספורטיבי, יחד עם עיצוב חדש לפנסים מאחור (LED) ועדכון קל לתחתית הפגוש. חישוקי גלגלים בעיצובים חדשים משלימים את העדכון העיצובי לדגם.

 

בתא הנוסעים, האקורד המחודשת היא הראשונה מבין דגמי הונדה לקבל את מערכת המולטימדיה "7 החדשה של החברה הכוללת את מערכות ההפעלה של גוגל (Android Auto) ואפל (CarPlay) לרכב. מעל אותה מערכת הונדה ממשיכה להציע מסך "7.7 המשמש עבור מחשב הדרך, השמע, תצוגת הניווט ועוד.

 

שדרוג נוסף בדגם הוא קבלתה של חבילת הבטיחות המתקדמת " Honda Sensing" הכוללת מערכת סיוע לשמירת נתיב הנסיעה, מערכת התראה על עצמים באזורים מתים, מערכת בלימה אוטו' ומערכת בקרת שיוט אדפטיבית.

 

הונדה תמשיך להציע את האקורד עם אותן יחידות הנעה כבעבר. 2.4 ליטר עם 189 כ"ס ותיבה ידנית או CVT רציפה, 3.5 ליטר V6 עם 278 כ"ס ותיבת 6 הילוכים אוטו', גרסה היברידית מחודשת תוצג בהמשך השנה.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.