2020 הונדה ג'אז החדשה
הונדה ג'אז החדשה.
2020 הונדה ג'אז החדשה
הונדה ג'אז החדשה.

הונדה מסירה את הלוט מעל הג'אז 2020 החדשה, דור רביעי לסופרמיני של הונדה הממשיכה עם מרכב המיקרו-וואן המייחד את הדגם משאר המתחרות ומאפשר לספק תא נוסעים מרווח ואוורירי על מידות המאפשרות תמרון עירוני קליל. שיווק הג'אז החדשה באירופה יחל רק לקראת אמצע שנת 2020.

הונדה ג'אז החדשה תשווק באירופה (ואצלינו) עם מערכת הנעה היברידית בלבד e:HEV חדשה ומתקדמת. הונדה לא מספקת בשלב זה ולו פרט אחד על מערכת ההנעה ההיברידית של הג'אז החדשה, אך זו מערכת דומה באופן פעולתה למערכת ההנעה dual-motor הייבריד של ה- CR-V ההיברידי, מערכת בה מנוע הבנזין משמש להנעה בשיוט בכביש המהיר או האצות חזקות אל בעיקר הזמן ובמיוחד בתנועה עירונית, ההנעה מתבצעת רק באמצעות המנוע החשמלי כאשר מנוע הבנזין משמש כגנרטור לטעינת הסוללה.

 

הונדה ג'אז החדשה 2020
עם הנעה היברידית בלבד וגם בגרסת פנאי.

המהלך הזה, שיווק הדגם עם הנעה היברידית בלבד, הוא חלק מתוכנית e:Technology כך שעד שנת 2022 כל דגמי הונדה עבור השוק האירופאי יעשו שימוש בהנעה חשמלית, בין אם בתצורה היברידית או חשמלית מלאה.

 

חידוש נוסף עבור הדגם הוא גרסת פנאי אשר תשווק תחת השם קרוסטאר (Crosstar), גרסה זו כוללת הגבהת מרכב קלה יחד עם עיצובים ייחודיים לפגושים, פלסטיקה סביב בתי הגלגלים, ריפודים דוחי מים, והכנה לגגון.

 

הונדה ג'אז החדשה 2020 תא הנוסעים
מרווח כמו תמיד.

העיצוב החיצוני של הג'אז החדשה הוא לא משהו לדבר עליו, מעבר לעובדה שהוא נראה מודרני יותר מזה של הדגם הנוכחי. תא הנוסעים לעומת זאת הוא משב רוח רענן עבור הדגם, מסודר ונקי יותר למראה וזאת מבלי לוותר על השימושיות הגבוהה של הדגם, כולל מושבי הקסם האחוריים המאפשרים קיפול לפנים או לאחור בכדי לקבל תא מטען שטוח לחלוטין או אפשרות להעמסה של חפצים גבוהים במושב האחורי. לקוחות הדגם ישמחו לגלות שהונדה התקינה שני מחזיקי כוסות בצידי הדשבורד, אחד עבור הנהג והשני עבור הנוסע (שנעדר מהדגם הנוכחי).

 

הונדה ג'אז החדשה 2020
העיצוב מעולם לא היה מנקודות החוזקה של הדגם.

הונדה מציינת כי התכנון החדש של המושבים, באמצעות ספוגים מתקדמים, יספקו לנהג ולנוסעים נוחות גבוהה יותר ותמיכה משופרת לגוף. עבור הג'אז החדשה הונדה דאגה לתכנן קורת A קדמית צרה במיוחד לטובת שיפור שדה הראייה לנהג ולנוסע שלצידו. אחד האמצעים בהם הונדה השתמשה בכדי לייצר תא נוסעים מרווח במיוחד הוא הזזה של מיכל הדלק אל מרכז הרכב, מתחת למושבים הקדמיים.

בתא הנוסעים נוכל למצוא מערכת מולטימדיה חדשה עם חיבור אלחוטי לאנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי, שתי כניסות USB - אחת לטעינה מהירה, לוח מחוונים דיגיטלי, כפתור התנעה, בקרת אקלים ועוד. הונדה דאגה לצייד את הג'אז החדשה במערכת הבטיחות SENSING, הכוללת בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל ורוכבי אופניים ביום ובלילה, בקרת שיוט אדפטיבית, בקרת סטייה מנתיב אקטיבית ועוד.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 8

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.