הונדה לג'נד החדשה לשוק היפני היא למעשה אקורה RLX עם סמל של הונדה, מוצעת עם מערכת היברידית מתקדמת בהספק של 377 כ"ס.

2015 הונדה לג'נד החדשה

הונדה חשפה היום (ג') ביפן את הונדה לג'נד 2015 החדשה, הדור החמישי למכונית הסאלון של הונדה. הלג'נד החדשה עבור השוק היפני היא למעשה מיתוג מחדש של אקורה RLX האמריקאית שהוצגה לפני כשנתיים וכל ההבדל בין הדגמים, מסתכם לכדי הסמל שבחזית.

 

הלג'נד החדשה, ששיווקה ביפן יחל ב-22 לינואר 2015, תוצע ביפן עם מערכת ההנעה ההיברידית נטענת SH-AWD של האקורה RLX, זו משלבת בין מנוע בנזין V6 בנפח של 3.5 ליטר לבין שלושה מנועים חשמליים – אחד מלפנים ושניים מאחור בכל גלגל – והכוח אל הגלגלים מלפנים עובר דרך תיבת 7 הילוכים כפולת מצמדים DCT.

 

למנוע החשמלי הקדמי הספק של 47 כ"ס ומומנט של 15 קג"מ, לכל מנוע אחורי הספק של 36 כ"ס ומומנט של 7.5 קג"מ. ההספק הכוללת של המערכת יחד עם מנוע הבנזין עומד על 377 כ"ס. המערכת מאפשרת לקבל הנעה קדמית, אחורית, כפולה וכמובן גם חשמלית בלבד או היברידית.

 

לפי תקן EPA האמריקאי לאקורה RLX צריכת דלק של 12.7 ק"מ לליטר, ולפי התקן היפני JC08 ללג'נד צריכת דלק משולבת של על 16.8 ק"מ לליטר. למנוע הבנזין מערכת צילינדר לפי דרישה (VCM) המאפשרת למנוע לפעול גם באמצעות שלושה צילינדרים בלבד.

 

ללג'נד מידות זהות לאקורה RLX: אורך של 4.98 מטר, רוחב של 1.89 מטר גובה של 1.46 מטר ובסיס גלגלים של 2.86 מטר, ארוכה ורחבה במעט מהמתחרות האירופאיות שלה אך בסיס הגלגלים שלה קטן יחסית למכוניות סאלון. רשימת האבזור בדגם כוללת את מערכת הבטיחות החדשה והמתקדמת Honda Sensing המציעה לראשונה בעולם, היגוי אקטיבי למניעת התנגשות בהולכי רגל.

 

 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.