הונדה HR-V החדש לשנת 2015 יגיע אלינו לקראת סוף השנה, יוצע עם מנוע 1.5 ליטר 130 כ"ס ותיבת הילוכים CVT רציפה.

2015 הונדה HR-V החדש

לקראת תערוכת ז'נבה (03.03.2015), הונדה חושפת את גרסת הייצור של הונדה HR-V החדש עבור השוק האירופאי, זאת לאחר שהוצג לאחרונה כקונספט "מוכן לייצור" בתערוכת פריז בספטמבר האחרון. הונדה HR-V החדש משווק כבר מעל לשנה ביפן תחת השם וזל (Vezel) והוא מהווה את הדור השני להונדה HR-V המקורי ששווק בין השנים 1999-2006.

 

הונדה HR-V החדש, כדגם המבוסס על הפלטפורמה של הג'אז, מוגדר כקרוסאובר עירוני והוא יתחרה ברכבים כגון ניסאן ג'וק, שברולט טראקס, פיג'ו 2008, רנו קפצ'ור ועוד. יחד עם זאת ובזכות מידות גדולות יחסית לסגמנט (וגם תג מחיר שצפוי להיות גבוה יחסית) ה- HR-V החדש יתחרה גם בגרסאות הבסיס של הקרוסאוברים הקומפקטיים כגון קיה ספורטאז' ומאזדה CX-5. לדגם אורך של 4.29 מטר, רוחב של 1.77 מטר, גובה של 1.60 מטר ובסיס גלגלים של 2.61 מטר, כאמור אלו מידות בקצה העליון של סגמנט הקרוסאוברים העירוניים.

 

הונדה תשווק את הדגם באירופה עם שתי יחידות הנעה, 1.5 ליטר i-VTEC החדש של הונדה בהספק מרבי של 130 כ"ס ומומנט מרבי של 15.8 קג"מ ב-4,600 סל"ד או 1.6 ליטר טורבו דיזל עם 120 כ"ס. שני המנועים ישודכו לתיבת 6 הילוכים ידנית, מנוע ה-1.5 ליטר בנזין יוצע בנוסף עם תיבת הילוכים רציפה CV-T. הונדה עדיין לא מציינת את נתוני הביצועים או צריכת הדלק. יש לציין שביפן, הדגם המוצע גם עם מערכת הנעה היברידית חדשה בהספק כולל של 152 כ"ס.

 

 

תא הנוסעים לפי הונדה עושה שימוש נרחב בחומרים רכים ואיכותיים למראה ולמגע. בניגוד למקובל אצל הונדה, העיצוב פחות מרובה משטחים וזוויות וסביבת הנהג נראית מאורגנת לטובת תפעול פשוט וקל יותר, כך למשל לוח המחוונים סטנדרטי וקריא לעומת למשל לוח המחוונים הדו קומתי והמתחכם של הסיוויק. מערכת המולטימדיה בדגם מבוססת על מערכת ההפעלה אנדרואיד 4.0.4 של גוגל, הממשק אמנם הותאם לתפעול ברכב אך התפעול דומה לתפעול של מכשיר סלולרי חכם והמערכת כוללת מגוון רחב של אפליקציות כולל פייסבוק, גוגל מפות וחיפוש ועוד. המערכת כוללת כמובן סנכרון מלא עם המכשיר הסלולרי באמצעות מגוון רחב של קישורים – USB, UDMI, WIFI וכמובן גם BT.

 

הונדה ציידה את ה-HRV החדש מאחור ב"מושבי הקסם" המוכרים מהג'אז ומהסיוויק האצ'בק, אלו מאפשרים לדגם להציע קיפול מושבים לפנים או לאחור וכן ליצור תא מטען שטוח בנפח של 1026 ליטר, כאשר המושבים בשימוש נפח תא המטען עומד על 453 ליטר. בהונדה מציינים שכמו אצל האח הגדול ה- CR-V, גם כאן נמצא מפתח הטענה רחב ושפת הטענה נמוכה לטובת נוחות העמסה גבוהה יותר.

 

הונדה תציע את ה-HR-V החדש, כסטנדרט או כאופציה, עם מגוון רחב של מערכות בטיחות מתקדמות, כולל מערכת בלימה אוטו', התראה על סטייה מנתיב הנסיעה, מערכת זיהוי תמרורים ועוד.

 

הונדה תחל לשווק את ה-HR-V החדש באירופה החל מהמחצית השנייה של השנה, אלינו הדגם צפוי להגיע לקראת סוף 2015, ככל הנראה ביחד עם הג'אז החדשה שתוצג גם היא בתערוכה.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.