תמונות ריגול של החיפושית החדשה, חושפות מראה יותר "גברי" ופחות עגול לעומת החיפושית היוצאת.

החיפושית החדשה - פרד על בסיס החיפושית הנוכחית

פולקסווגן חיפושית הנוכחית שהוצגה כבר ב-1998, אמנם לא מוצלחת, אך היא נושאת הדגל של תור מכוניות הרטרו המודרניות, ואולי זו שנתנה ל-ב.מ.וו את ההשראה לייצר את המיני החדשה. היא אמנם כבר בת 13, אך בפועל, בעשור האחרון, היא נמכרת בעיקר בארה"ב, אך גם שם, שנים שהיא כבר לא נמכרת במספרים מרשימים. מעבר להיותה גולף דור 4 בתחפושת של חיפושית מודרנית ללא כל ייחוד, עיצובה העגלגל וביצועה המשעממים, הקנו לה תדמית של מכונית “נשית”, למרות ניסיון של פולקסווגן לשינוי התדמית עם גרסת RSI ומנוע הגולף VR6, בייצור מוגבל של 250 יחידות.

 

עוד ב-2005, הציגה פולקסווגן קונספט על בסיס החיפושית בשם “רגסטר”, אך התכניות לגרסה חדשה, נדחו שוב ושוב. כעת פולקסווגן מצאה את הזמן להשקיע במחליפה לחיפושית, לאחר שהשלימה את חידוש כל רכבי הליבה שלה. תמונות ריגול של החיפושית החדשה, חושפות מראה הקרוב לרגסטר קונספט. עם גג מוארך ומראה כללי פחות עגלגל ויותר דמוי קופה קטנה וספורטיבית.

 

החיפושית החדשה, שתשווק ב-2012, מתבססת על שלדת הגולף MK6, ותעשה שימוש במנועים המשרתים את הגולף. פולקסווגן אומרת שלחיפושית החדשה, יהיה את הפלפל שהיה חסר לחיפושית היוצאת "זו תהיה מכונית שניתן יהיה לקחת אותה ליום כיף במסלול". במהלך 2011 תיחשף החיפושית 2012 החדשה לקהל הרחב, באחת מתערוכות הרכב החשובות.

 

חיפושית רגסטר קונספט מ-2005

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.