היברידית פלאג-אין: 2020 אודי A7 55 TFSI e החדשה

אודי A7 היברידית 55 e
אודי A7 היברידית פלאג-אין.

אודי A7 ספורטבק 55e מציעה מערכת הנעה היברידית עם 367 כ"ס, נתון 0-100 קמ"ש של 5.7 שניות וטווח נסיעה חשמלי של מעל ל-40 ק"מ.

 

אודי ממשיכה לצייד את הדגמים שלה במערכת הנעה היברידית פלאג-אין, דגמים הזוכים לסיומת e, ולאחר שהציגה לאחרונה את ה-Q5 55 TFSI e, היא מציגה גרסת גרסת פלאג-אין לאודי A7 החדשה שהוצגה אשתקד עם אותה יחידת הנעה של ה-Q5.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

יחידת ההנעה 55 TFSI e משלבת מנוע 2.0 ליטר טורבו TFSI המייצר 252 כ"ס ו-37.7 קג"מ לבין מנוע חשמלי המוסיף 143 כ"ס ו-35.7 קג"מ. יחדיו הם יוצרים יחידת הנעה בהספק כולל של 367 כ"ס ומומנט מרבי של 51 קג"מ. המנוע החשמלי מחובר לתיבת 7 הילוכים כפולת מצמדים S tronic המעבירה את הכוח לכל ארבעת הגלגלים דרך מערכת הנעה כפולה קוואטרו - עם תעדוף לציר הקדמי.

 

אודי A7 היברידית
טווח נסיעה חשמלי של מעל ל-40 קילומטר.

יחידת ההנעה הזו מאפשרת לאודי A7 PHEV להשיג נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 5.7 שניות ומהירות מרבית מוגבלת אלקטרונית של 250 קמ"ש. סוללת ליתיום-יון בקיבולת של 14.1kWh מאפשרת לדגם להשיג טווח נסיעה חשמלי של מעל ל-40 ק"מ בתקן WLTP ונסיעה חשמלית טהורה עד למהירות של 135 קמ"ש. טעינת הסוללה ממטען של 7.4kW דורשת המתנה של 2.5 שעות. בזכות תכנון מראש, נפח תא המטען של הדגם זהה לדגמים הרגילים, עד 1,235 ליטר.

 

אודי A7 היברידית
ההנעה ירוקה המראה ספורטיבי.

לרשות הנהג בחירה מבין 3 מצבי הנעה, חשמלית מלאה, היברידית ושמירה על מצב הטעינה של הסוללה לשימוש מאוחר יותר. המצב החשמלי פועל אוטומטית בכל תחילת נסיעה והוא משתנה אוטומטית להיברידי בהתאם למערכת הניווט או בחירה של הנהג במצב נהיגה זה. במצב ההיברידי המערכת קובעת את מידת השימוש בסוללה בכדי להשיג מקסימום טווח נסיעה על בסיס הסוללה בלבד, כך לדוגמה בשיוט בכביש המהיר רוב הנסיעה תהיה על בסיס מנוע הבנזין בלבד ובנסיעה עירונית או האצות חזקות המערכת תעבור לשימוש בסוללה. גם בנהיגה בפקקי תנועה, המערכת תפעל, עד כמה שניתן, על בסיס הסוללה בלבד.

 

אודי A7 היברידית
מערכת מתקדמת לניצול מרבי של הסוללה.

באמצעות מידע מחיישנים שונים, כגון הרדאר הקדמי, ומערכת הניווט, המערכת תקבע מתי לעבור למצב גלישה בו מנוע הבנזין כבוי או למצב רגנרציה בכדי לנצל עד כמה שניתן את אנרגיית הבלימה לטובת טעינה חוזרת של הסוללה. המערכת לוקחת בחשבון נתונים כגון המהירות המרבית בנתיב, העומס בכביש ומצב התנועה בהתאם לדיווי תנועה, סוג הכביש, טופוגרפיה ועוד - predictive efficiency assistant.

 

אודי A7 היברידית
A7 55e.

בכדי לסייע לנהג לנהוג בצורה חסכונית, דוושת התאוצה מעבירה לנהג משוב המאפשר לו להרגיש את נקודת המעבר מהנעה חשמלית מלאה להנעה היברידית בה מנוע הבנזין מצטרף למלאכת ההנעה. לרשות הנהג אפליקציה למכשיר הסוללרי myAudi app המאפשרת, לדוגמה, את ניהול הטעינה, מידע על מצב הסוללה והטווח הנותר, הפעלה מרחוק של בקרת האקלים ועוד.

למרות שמדובר בדגם "הירוק" יותר של משפחת ה-A7 ספורטבק, אודי מציידת את הדגם בחבילת S ליין כסטנדרט, חבילה המעניקה לדגם מראה ספורטיבי יותר עם גריל מושחר, חישוקי "19, קליפרים באדום, חלונות כהים ועוד. בנוסף, נמצא כסטנדרט גם תאורת LED Matrix, מושבי ספורט, בקרת אקלים מפוצלת ל-4 אזורים, מפתח חכם, לוח מחוונים דיגיטלי ועוד.

 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (1)

קבל התראות על תגובות חדשות:
  • אליהו

    ראשית צריך בדחיפות עמדות טעינה מהירות של רבע שעה בכל תחנות הדלק. שנית כדאי להזהר מהקרינה של הסוללות גם בפלאג
    אין. עלול לגרום למחלות קשות. בחשמליות זה כבר קורה לפני מספר שבועות רכב חשמלי התפוצץ ונשרף כתוצאה מהסוללה. כל זאת עד שהממשלה תיקח מס.

    כתובת URL מקוצרת: