2019 ב.מ.וו X5 xDrive45e היברידי
80 קילומטר על חשמלי: X5 xDrive45e החדש.
2019 ב.מ.וו X5 xDrive45e היברידי
80 קילומטר על חשמלי: X5 xDrive45e החדש.

כשלושה חודשים לאחר שהציגה את ה-X5 החדש, ב.מ.וו חושפת את הגרסה ההיברידית פלאג-אין של הדגם, X5 xDrive45e iPerformance, עם יחידת הנעה היברידית חדשה וטווח נסיעה חשמלי משמעותי של 80 ק״מ.

 

יחידת ההנעה ההיברידית של הדגם משלבת בין מנוע 3.0 ליטר שישה צילינדרים טורבו בהספק של 286 כ״ס למנוע חשמלי בהספק של 112 כ״ס, היוצרים יחדיו יחידת הנעה בהספק כולל של 394 כ״ס ומומנט מרבי של 61.6 קג״מ - שדרוג משמעותי לעומת X5 xDrive40e היוצא עם 313 כ״ס ו-46 קג״מ.

 

2019 ב.מ.וו x5 xdrive45e היברידי פלאג אין החדש
תא הנוסעים זהה לדגמים הרגילים, למעט תצוגה נוספת ייעודית בלוח המחוונים הדיגיטלי ובמסך המרכזי.

יחידת ההנעה הזו משודכת לתיבת 8 הילוכים אוטו׳ ומערכת הנעה כפולה קבועה xDrive והיא מספקת בדגם נתון תאוצה 0-100 קמ״ש של 5.6 שניות ומהירות מרבית של 235 קמ״ש.

 

סוללות ליתיום-יון גדולה יחסית, הממוקמת בתחתית המרכב, מאפשרת לדגם נסיעה חשמלית מלאה לטווח משמעותי של 80 ק״מ (31 ק״מ בדגם היוצא), טווח גדול יותר ממה שמציעים המתחרים הישירים, כגון אודי Q7 e-tron עם טווח חשמלי של 56 ק״מ. ב.מ.וו הגדילה בנוסף את המהירות המרבית על בסיס המנוע החשמלי מ-120 קמ״שׁ בדגם היוצא ל-140 קמ״ש.

 

מערכת ההנעה ההיברידית מקצצת את נפח תא המטען ב-150 ליטר לעומת הדגמים הרגילים, אך עדיין מציעה נפל מכובד של 500 ליטר כאשר כל המושבים בשימוש ו-1,716 ליטר עם קיפול המושבים מאחור.

X5 xDrive45e iPerformanc מצויד כסטנדרט במתלי אוויר ולמעט גוון כחלחל בפנסים הראשיים, קליפרים בצבע כחול וכמובן, שקע טעינה בצד הנהג, העיצוב החיצוני זהה לחלוטין לשאר גרסאות ההנעה של ה-X5 החדש.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.