מרצדס CLA
מרצדס CLA הציגה רמה גבוהה במיוחד של בטיחות.
מרצדס CLA
מרצדס CLA הציגה רמה גבוהה במיוחד של בטיחות.

סובארו פורסטר, מרצדס CLA, אודי A1 ורנו קליאו החדשה החדשה הן חלק מהדגמים הבטוחים ביותר שנבחנו ע"י ארגון הבטיחות האירופי Euro NCAP בשנת 2019.

 

ארגון הבטיחות האירופאי Euro NCAP מפרסם את המכוניות שהצטיינו במבחני הריסוק בין כל המכוניות אותם בחן הארגון במהלך שנת 2019, בחלוקה לקטגוריות. 41 מותך 55 הדגמים אותם בחן הארגון במהלך שנת 2019 השיגו את ציון הבטיחות המרבי ולפי הארגון זו התוצאה הטובה ביותר מאז שהחל הארגון להעריך את רמת הבטיחות של רכבים המשווקים בשוק האירופי.

 

מרצדס CLA החדשה נבחרה כמשפחתית הקומפקטית הבטוחה ביותר וזה לא מפתיע שכן הדגם השיג ציונים מרשימים ביותר בכל סעיפי המבחן עם ציון של 96% בהגנה על נוסעים בוגרים, 91% בהגנה על ילדים במושבי בטיחות, 91% בהגנה על הולכי רגל ומערכות הבטיחות של הדגם תפקדו היטב בכל התרחישים השונים. הציון הזה תקף כמובן גם ל-A קלאס, זו השיג ציונים זהים אך נבחנה עוד בשנת 2018. כל דגמי מרצדס שנבחנו השנה, חמישה במספר, השיגו ביצועים מרשימים במבחני הריסוק וכולם זכו לציון של 5 כוכבים. בסגמנט זה, הארגון צין לטובה גם את מאזדה 3 החדשה שהשיגה ציון מרשים מאוד של 98% בהגנה על נוסעים בוגרים.

 

2019 סובארו פורסטר החדש
סובארו פורסטר החדש 2019.

סובארו פורסטר (הושק רק השנה באירופה) נבחר לרכב הבטוח ביותר בקטגוריית רכב הפנאי הקומפקטיים, בזכות ציונים של 97% בהגנה על נוסעים בוגרים ו-91% בהגנה על ילדים במושבי בטיחות. גם זה לא צריך להפתיע אף אחד שכן בשנים האחרונות כל דגמי סובארו מציגים רמה גבוהה ואחידה של בטיחות, לא רק במבחנים האירופאים אלא גם במבחנים של ארגון IIHS האמריקאי, שם דגמי סובארו זוכים שוב ושוב בציון המרבי האפשרי של TOP SAFETY PICK PLUS. בגמנט זה הארגון ציין לטובה גם את מאזדה CX-30 ואת פולקסווגן T-CROSS.

 

 

ב.מ.וו סדרה 3
ב.מ.וו סדרה 3 החדשה.

בתואר המשפחתית הגדולה הבטוחה ביותר לשנת 2019 זכו במשותף ב.מ.וו סדרה 3 החדשה וטסלה מודל 3, שזכתה במקביל גם בתואר המכונית החשמלית/היברידית הבטוחה ביותר. בסגמנט זה הארגון ציין לטובה גם את האוקטביה החדשה.

 

טסלה מודל X זכה בתואר רכב הפנאי הגדול הבטוח ביותר, תואר אותו הוא חולק עם סיאט טראקו - הקרוסאובר 7 מושבים של סיאט.

 

 

רנו קליאו החדשה
רנו קליאו החדשה.

בסגמנט הסופרמיני הארגון בחר שני דגמים: אודי A1 החדשה ורנו קליאו החדשה (שתושק מחר בישראל). אודי A1 השיגה ציונים של 95% בהגנה על נוסעים בוגרים ו-85% על ילדים והקליאו V החדשה השיגה ציונים של 96% ו-89% בהתאמה.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.