סקודה פאביה, ניסאן קשקאי ומרצדס C קלאס הן חלק מהמכוניות הבטוחות ביותר לשנת 2014 שנבחנו ע"י EuroNCAP.

NCAP 2014 TOP PICK

ארגון הבטיחות האירופאי EuroNCAP בחר את חמשת המכוניות הבטוחות ביותר בכל סגמנט אשר נבחנו ע"י הארגון במבחני ריסוק במהלך שנת 2014. כל רכב שנבחר השיג את הציונים הגבוהים ביותר ביחס לסגמנט בו הוא מתחרה.

 

הארגון נתן במהלך 2014 דגש על מערכות בטיחות מתקדמות שנועדו למנוע מראש תאונות דרכים או לכל הפחות להפחית את החמורה שלהן, כך למשל הימצאותן של מערכות כגון בלימה אוטו' ומערכות עזר כגון התראה על עצמים באזורים מתים, נוספו לחישוב הציון הכללי.

 

סקודה פאביה III החדשה, שתנחת אצלנו בקרוב, נבחרה למכונית הבטוחה ביותר ולמעשה, היא הייתה המכונית היחידה מבין 14 מכוניות שנבחנו בסגמנט (מיני/סופרמיני) להשיג ציון מרבי של חמישה כוכבים, ציון שבעבר היה דבר שבשגרה.

 

למשפחות, ניסאן קשקאי החדש נבחר כמצטיין גם בזכות ציונים גבוהים במבחני הריסוק וגם בזכות שפע של אבזור בטיחות מתקדם שחלקו מוצע כסטנדרט.

 

מרצדס C קלאס החדשה נבחרה למשפחתית הגדולה הבטוחה ביותר לשנת 2014, פולקסווגן ספורטוואן נבחר למיניוואן הקומפקטי הבטוח ביותר ולנד רובר דיסקברי ספורט החדש לרכב ה-4X4 הבטוח ביותר. בתחום ההנעה האלטרנטיבית, לקסוס NX גבר במעט על טסלה מודל S כרכב הבטוח ביותר למי שמחפש הנעה היברידית/חשמלית.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.