פורשה חושפת עוד שני דגמים חדשים ל-911 על בסיס ה-GTS שכעת מוצעת גם עם הנעה כפולה.

פורשה קאררה 4 GTS

כבר חשבנו שה-911 GT3 RS 4.0 היא האחרונה מדגם ה-997 חודשים ספורים לפני שהמחליפה ה-991 נכנסת לאולמות התצוגה, אך לפורשה יש את הנטייה להציג את הגרסאות המיוחדות והטובות של הדגם לקראת סוף חייו באופן מסורתי, כך שכיום ישנם לא פחות מ-23 דגמים שונים ל-911.

 

לליין הדגמים של ה-911 (997) הצטרפו שני דגמים חדשים עם הנעה כפולה לדגמי ה-GTS קופה וקבריולט. כמו דגמי ההנעה האחורית של ה-GTS, הדגמים החדשים נהנים מגוף רחב יותר שהושאר מגרסת הטורבו יחד עם מנוע 3.8 ליטר המשופר שמפיק 408 כ"ס ו-42.8 קג"מ שמאפשר ביצועים של 4.8 שניות 0-100 קמ"ש עם תיבת 6 הילוכים ידנית ו-4.4 שניות עם תיבת PDK כפולת המצמדים ו-4.2 שניות בתוספת חבילת ספורט.

 

לנו נדמה שאולי עדיף שפורשה תייצר 3 דגמי בסיס, קופה, קבריולט, טורבו שעלייהם גם כך מבוססי כל שאר התצורות וכל לקוח יכול לבחור את הקונפיגורציה שהוא רוצה בעצמו. קצת יותר סביר מלהציג כל כך הרבה תצורות למכונית אחת.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.