יונדאי VISION T קונספט
יונדאי VISION T קונספט.
יונדאי VISION T קונספט
יונדאי VISION T קונספט.

הקונספט ההיברידי יונדאי Vision T הוא למעשה הצצה מוקדמת לדור הבא של הטוסון אותו נפגוש בתחילת השנה הבאה.

 

על הנייר, הקונספט Vision T אותו יונדאי הציגה אמש בתערוכת לוס אנג'לס אמור לספק לנו הצצה לאבולוציה לשפת העיצוב Sensuous Sportiness של החברה וכן הדגשה נוספת של החזון של החברה לתחבורה נקייה באמצעות ציוד הדגם במערכת הנעה היברידית פלאג-אין.

 

בפועל, גם אם יונדאי לא מציינת זאת בפה מלא, הקונספט מהווה הצצה לדור הבא של הטוסון (מכאן ה-T בשם הקונספט) אותו נפגוש לכל המאוחר בחודשים הראשונים של השנה הבאה. את האלמנטים העיצוביים המוצגים עם הקונספט, שחלקם הוצגו מוקדם יותר החודש עם הגנדיור החדשה, נפגוש גם בטוסון החדש כולל גריל המעוינים/משולשים הייחודי המשתלב לכדי יחידה אחת עם הפנסים הראשיים, עיצוב התאורה האחורית עם פס תאורה המחבר בין צמד הפנסים האחוריים וכן, גם את קווי העיצוב המודגשים של הקונספט נמצא בטוסון החדש.

 

יונדאי VISION T קונספט
הצצה לדור הבא של הטוסון.

לדגם הקונספט אורך של 4,610 מ"מ, רוחב של 1,938 מ"מ, גובה של 1,704 מ"מ ובסיס גלגלים של 2,804 מ"מ, אלו מידות קצת גדולות יותר, במעט, ממה שאנחנו מצפים לפגוש בטוסון הבא.

גריל המעוינים הקדמי לא משמש רק כאלמנט עיצובי אלא כאמצעי להקטנת מקדם הגרר. חלק מיחידות המעוינים המרכיבות את הגריל הקדמי הן למעשה תריסים הנפתחים/נסגרים בהתאם למהירות הנסיע וצרכי הקירור של המנוע.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.