תמונות ריגול של הגרסה הסינית של פולקסווגן פאסאט הבאה, מספקות לנו הצצה ראשונה אל הדור השמיני של הפאסאט שיוצג בשנה הבאה.

2015 פולקסווגן פאסאט תמונת ריגול

הסינים לא יודעים בשמירה על זכות הקניין, כך ששוב אתרי הרכב של סין מכבדים אותנו באפשרות לצפות בדגם חדש, זמן רב לפני השקתו. הפעם זו הפאסאט B8 החדשה אשר צפויה לעשות את הופעת הבכורה העולמית שלה רק בתחילת השנה הבאה.

 

בסין, הפאסאט הנוכחית משווקת בגרסה בייצור מקומי תחת השם פולקסווגן מאגוטן (B7L - Magotan) השונה מהגרסה המוכרת לנו בעיקר בבסיס הגלגלים ארוך יותר בכ-100 מ"מ מזה המשמש את הפאסאט האירופאית. הדגם המופיע בתמונות, זו המאגוטן החדשה שלא צפויה להיות שונה מהותית מהפאסאט B8 החדשה, לפחות בכל הקשור לצד הוויזואלי.

 

במידה וזו אכן הפאסאט החדשה, אז כמו בסיפור ידוע מראש, העיצוב החיצוני הוא אבולוציה של הדגם הנוכחי ולא רבולוציה. יש לציין שהתמונות מסין די תואמות צילומי ריגול מאירופה של הפאסאט החדשה, במיוחד הספוילר הבולט מעל תא המטען ו"התפיחה השרירית" על מכסה המנוע.

 

בתא הנוסעים, השינוי כבר משמעותי יותר גם אם זה עוד מהמוכר/מצופה מפולקסווגן. ניתן להבחין בתמונות באבזור שנקלח בשלמותו מהגולף החדשה כגון הקונסולה בין המושבים (רק קצת רחבה יותר), אותה מערכת בקרת אקלים ומערכת מולטימדיה, אותו גלגל הגה עם תחתית שטוחה ואותה ידית הילוכים.

 

הפאסאט החדשה תתבסס על גרסה מוארכת של פלטפורמת MQB המודולרית המשמשת כיום את כל הדגמים הקומפקטיים של קבוצת פולקסווגן (גולף, A3 וסיאט לאון). בסיס הגלגלים צפוי להיות מעל 2.8 מטר, זאת לעומת 2.71 מטר בלבד בדגם הנוכחי. היצע המנועים צפוי לכלול את כל המנועים העדכניים של קבוצת פולקסווגן, גרסאות הבמזין צפויות להציע הספקים של 140-220 כ"ס.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.