מרצדס A קלאס החדשה 2018
חזית בהשראת ה-CLS החדשה.
מרצדס A קלאס החדשה 2018
חזית בהשראת ה-CLS החדשה.

תמונות ריגול חדשות חושפות לראשונה את קווי העיצוב של מרצדס A קלאס החדשה.

 

בחודש נובמבר האחרון, מרצדס חשפה אותנו אל תמונות של תא הנוסעים של ה-A קלאס החדשה אותה היא תחשוף בתערוכת הרכב של ז'נבה בחודש מרץ 2018. כעת, תמונות ריגול ראשונות של הדגם עם מעטה קל של הסוואה מאפשרות לנו לקבל את תמונה מלאה יותר של הדגם.

 

כפי שניתן לראות בתמונות, חזיתה של ה-A קלאס החדשה עוצבה בהשראת החזית של ה-CLS החדשה, במיוחד עיצוב הפנסים הייחודי המעניקים לדגם חתימה מאפיינת. קפיצה אל חלקו האחורי הדגם מאשרת שמרצדס אכן טיפלה במפתח הצר של תא המטען ממנו ממנו סובלים בעלי הדגם הנוכחי, עם הרחבת המפתח ב-20 ס"מ משמעותיים. פרופיל הדגם אל השתנה במיוחד, אך ניתן להבחין שמרצדס הגדילה את מפתח החלונות מאחור.

בישראל, הדור הנוכחי של מרצדס A קלאס זכה להצלחה משמעותית לעומת הדורות הקודמים של הדגם, שהיו סוג של מיקרו-וואן, אך באירופה לעומת זאת מכירות הדגם היו נמוכות מאלו של אודי A3, על שלל גרסאות המרכב שלה. אחת הסיבות לכך היא שה-A קלאס הנוכחית תוכננה כך שהעיצוב בא על חשבון השימושיות, ניכר שעם ה-A קלאס החדשה מרצדס למדה את הלקח ושיפרה את הדגם בתחום זה.

 

מרצדס A קלאס החדשה תא הנוסעים
תא הנוסעים החדש מציג שדרוג משמעותי לעומת הדגם הנוכחי.

גם תא הנוסעים החדש של הדגם מציג שדרוג משמעותי לעומת הדגם הנוכחי, אשר סבל מתא נוסעים בינוני למדי באיכותי - ביחס למצופה ולתג המחיר. מעבר למרווח משופר לנוסעים, ניתן למצוא שימוש נרחב בחומרים איכותיים ורכים למגע, עיצוב מקורי וייחודי וכן שימוש נרחב באבזור וטכנולוגיה מהדגמים הבכירים של המותג.

 

בתחום ההנעה, דגמי הבסיס של ה-A קלאס צפוים להיות מצוידים במנוע ה-1.3 ליטר טורבו החדש של מרצדס אשר פותח במשותף עם רנו, מנוע בהספקים של 115-160 כ"ס אשר ישודך לתיבת הילוכים ידנית או 7 הילוכים כפולת מצמד. הגרסאות הבכירות יותר של הדגם, כולל גרסאות הביצועים בכיול AMG, צפויות להמשיך עם מנוע טורבו בנפח 2.0 ליטר וחלק מהדגמים יוצעו עם מערכת הנעה כפולה. 

 

מרצדס A קלאס החדשה תמונת ריגול

מרצדס A קלאס החדשה תמונת ריגול

מרצדס A קלאס החדשה תמונת ריגול

מרצדס A קלאס החדשה תמונת ריגול

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.