ניסאן X טרייל החדש, המהווה את גרסת השבעה מושבים של הקשקאי החדש, נחשף לראשונה בפרנקפורט.

ניסאן X טרייל - גרסת השבע מושבים של הקשקאי החדש תמונה: Autohome

אלו הן התמונות הראשונות של ניסאן X-Trail החדש אשר יעשה את הופעת הבכורה העולמית שלו בעוד מספר שעות בתערוכת פרנקפורט 2013. יש לציין, שאנחנו לא יודעים לומר האם ניסאן תמשיך להשתמש בשם X טרייל או שתיתן לדגם שם אחר.

 

ניסאן X טרייל החדש, הוא למעשה גרסת השבעה מושבים של ניסאן קשקאי החדש, כך שבמקביל אנחנו נחשפים לראשונה אל העיצוב של הקשקאי החדש שיהיה קצת יותר קטן ויוצע בגרסת חמישה מושבים בלבד ללא גרסת קשקאי 2+ כבעבר.

 

לניסאן X Trail החדש מידות של 4,660 מ"מ אורך, 1,850 מ"מ רוחב, 1,670 מ"מ גובה ובסיס גלגלים של 2,780 מ"מ. ה-X טרייל יצויד עם תחילת השיווק במנוע 2.5 ליטר בהספק של 185 כ"ס ו-24.9 קג"מ המשודך לתיבת CVT רציפה, בהמשך תוצע גם גרסה היברידית על בסיס מנוע 2.0 ליטר בנזין.

 

את הקדימון ל-X טרייל/קשקאי החדש, זכינו לראות בתערוכת ז'נבה 2012 כקונספט היי-קרוס (Hi-Cross) וניתן לראות שגרסת הייצור של הדגם נאמנה לעיצוב של הקונספט. פרטים נוספים על ה-X טרייל החדש וכמובן הקשקאי החדש, ניסאן תחשוף כאמור היום עם פתיחתה של תערוכת פרנקפורט לעיתונאות (לקהל הרחב החל מ-12.09). יחד עם הקשקאי וה-X טרייל החדשים, ניסאן תציג בתערוכת גם המיקרה החדשה אשר נחשפה מוקדם יותר השנה.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.