סקודה אוקטביה
הצצה ראשונה לתא הנוסעים של האוקטביה החדשה.
סקודה אוקטביה
הצצה ראשונה לתא הנוסעים של האוקטביה החדשה.

האוקטביה החדשה תצויד בגלגל הגה חדש עם משטחי מגע ותא נוסעים המעוצב בהשראת תא הנוסעים של הסקאלה.

 

את הדור הרביעי של האוקטביה סקודה צפויה לחשוף לקראת סוף השנה, תחילה בדגם הסטיישן ורק בהמשך בדגם הסדאן/נוצ'בק.

 

כבר זכינו לראות לא מעט תמונות ריגול של הדגם, כמו התמונה המצורפת כאן, אך בתחום העיצוב החיצוני אנחנו לא באמת מצפים להפתעות אלא לאבולוציה לעיצוב המוכר, בהשראת שפת העיצוב של הסקאלה והסופרב המחודשת, יחד עם חזרה לפנס ראשי ביחידה אחת (צרה) במקום פנס מפוצל בדגם הנוכחי.

 

סקודה אוקטביה ריגול
אוקטביה החדשה

זו הפעם הראשונה בה אנחנו זוכים להצצה, חלקית במיוחד, לתא הנוסעים של האוקטביה החדשה, תודות לאתר הצ'כי (Auto.cz). מהמעט שניתן לראות, ניכר כי עיצוב תא הנוסעים של האוקטביה החדשה נעשה בהשראת תא הנוסעים של הסקאלה. בקונסולה המרכזית אנחנו מוצאים מולטימדיה בגודל של עד "9.2 הניצבת מעל פתחי המיזוג המרכזיים בהם משולב פס של כפתורים עבור אורות המצוקה, נעילה מרכזית, הפשרת אדים ועוד.

 

סקודה אוקטביה
גלגל ההגה החדש של סקודה עם משטח מגע.

בנוסף אנחנו פוגשים כאן את גלגל ההגה החדש של סקודה שכמו בגולף החדשה שתוצג בהמשך השנה, הוא כולל משטחי מגע לצד כפתורים פיזיים. מאחורי ההגה נמצא לוח מחוונים דיגיטלי בגודל של "12.3 כמו בסופרב המחודשת.

 

סקודה אוקטביה
מולטימדיה 9.2 אינץ' מעל פתחי המיזוג המרכזיים.

בתחום ההנעה, אנחנו מצפים לפגוש את כל המנועים המוכרים של הדגם הנוכחי, בתוספת גרסאות חדשות למנוע ה-1.5TSI מנוע 2.0 ליטר דיזל TDI EVO חדש (150 כ”ס ו-36.7 קג”מ). החידוש המשמעותי בדגם יהיה תוספת של מערכת הנעה היברידית פלאג-אין, סביר להניח כי זו זהה למערכת המוצעת בסופרב המחודשת, 1.4TSI עם מנוע חשמלי היוצרים הספק כולל של 218 כ"ס ומומנט מרבי של 41 קג"מ. הסוללה שבדגם צפויה להספיק לטווח נסיעה של כ-60 ק"מ.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 15

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.