כ-300 יחידות מהדגם נמכרו תוך שבועיים בלבד מיום ההשקה.

2016 פיאט טיפו סדאן החדשה
השקה מוצלחת לפיאט טיפו סדאן החדשה

השקה מוצלחת לפיאט טיפו סדאן החדשה, קבוצת סמל"ת, יבואנית פיאט בישראל, מבשרת על כך שכל המשלוח הראשון של הפיאט טיפו סדאו החדשה, שכלל מעל ל-300 יחידות, נמכר תוך שבועיים מתחילת ההשקה.


מקבוצת סמל"ת מוסרים כי הם עובדים כעת על הקבמת המשלוחים הבאים של הדגם לתחילת חודש אפריל (הדגם מגיע אלינו מטורקיה) וכן על הגדלת ההקצאות לשוק הישראלי.


פיאט טיפו סדאן היא המשפחתית החדשה של פיאט המיוצרת כמכונית המספקת תמורה גבוהה לכסף, כלומר מרווח של רכב משפחתי עם תא מטען גדול, אבזור מודרני כולל מולטימדיה מקורית ובקרת שיוט ושילוב של מנוע 1.6 ליטר עם תיבת הילוכים אוטו' במחיר של פחות מ-100 אלף שקל. את כל הפרטים על הטיפו סדאן החדשה – מפרט מלא ומחירון, תוכלו לקרוא בקישור.

 

נציין כי בהמשך השנה, סמל"ת תשיק גם את גרסאות ההאצ'בק והסטיישן של הטיפו החדשה אותן פיאט חשפה לאחרונה, אלו יצוידו גם במנוע 1.4 טורבו 120 כ"ס והמחיר צפוי להיות אטרקטיבי באותה מידה בה מתומחר דגם הסדאן. 

 


אורי להב מנכ"ל קבוצת סמל"ת מסר: "אנו שמחים מאוד על כך שהלקוחות יודעים להעריך את החבילה המצוינת שמציעה להם הפיאט טיפו החדשה ומרגישים כמונו כי מדובר בעסקה המשתלמת ביותר לרכב משפחתי בישראל, מרגע השקת הטיפו,אנו פוגשים הרבה מאוד לקוחות בכל אולמות התצוגה ברחבי הארץ אשר מתרשמים מאיכות הרכב ומהמחיר האטרקטיבי ואנו מקווים שנוכל עמוד בביקושים הרבים, לאור זאת  אנו פועלים מול היצרן להקדמת והגדלת המשלוחים לשוק הישראלי ואף תגברנו את נציגי המכירות באולמות התצוגה."

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.