שר התחבורה: "עלייה במחיר הסולר תוביל לפגיעה קשה בענף ההובלה ולשרשרת של התייקרויות במשק שיפגעו בציבור הצרכנים".

הלק לא עלה אך מחיר הסולר לתחבורה כן

בעוד שר האוצר חתם אמש על צו להפחתת הבלו המוטל על בנזין אשר מנעה עלייה של 30 אג' במחירו של ליטר 95 אוקטן לחודש אוגוסט, הצו לא כולל את מחיר הסולר לתחבורה ובכך למעשה מה שנחסך לכם בכיס אחד, יצא כנראה מהכיס השני שכן עליית מחיר הסולר תשפיע ישירות על מחירי הובלת הסחורות בישראל מה שיגרור כמובן לעלייה במחיר המוצרים לצרכן.

 

שר התחבורה והבטיחות בדרכים, ישראל כץ, פנה היום בדחיפות לראש הממשלה, בנימין נתניהו, בדרישה להורות לשרי האוצר והתשתיות להפחית מיידית את העלאת הבלו על הסולר, בדומה להפחתה שבוצעה היום על מחיר הבנזין.לדברי השר כץ, הפחתת העלאת הבלו נועדה למנוע התייקרות תעריפים נוספת במשק ופגיעה קשה בפרנסתם של העוסקים בענף ההובלה, ובעיקר בקרב נהגי המשאיות ונהגי המוניות.

 

"במידה ולא יופחת הבלו על הסולר, כפי שהופחת על הבנזין, יידרש משרד התחבורה להעלות את תעריפי הנסיעה במוניות בשיעור של למעלה מחמישה אחוזים, וזאת כאשר רק בחודש מרץ 2011 הועלו התעריפים בשיעור דומה", אמר כץ. שר התחבורה הוסיף כי העלאת הבלו על הסולר תגרום גם לעליית תשומות מפעילי התחבורה הציבורית והרכבת. דבר זה יחייב את הגדלת היקף הסבסוד הממשלתי או לחילופין יגרור גם כן להעלאת תעריפי הנסיעה בתחבורה הציבורית והטלת נטל נוסף על הציבור.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.