וולוו XC40 חשמלי נחשף - 400 קילומטר על חשמל

2020 וולוו XC40 חשמלי
וולוו XC40 Recharge החשמלי.

וולוו XC40 Recharge הוא הרכב החשמלי הראשון של וולוו, עם הספק כולל של 408 כ"ס וטווח נסיעה מרשים של 400 ק"מ.

 

וולוו מסירה את הלוט מעל הגרסה החשמלית המלאה לקרוסאובר המצליח XC40 - וולוו XC40 Recharge בשמה המסחרי. XC40 Recharge היא המכונית החשמלית הראשונה של וולוו, הראשונה מבין חמישה דגמים חשמליים מלאים אותם תציג החברה במהלך החמש השנים הבאות. וולוו שואפת כי הדגמים החשמליים המלאים שלה יהוו כמחצית מסך המכירות של המותג עד שנת 2025, בעיקר בזכות השוק הסיני.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

לוולוו XC40 החשמלי מערכת הנעה חשמלית המבוססת על שני מנועים חשמליים, אחד על כל ציר להנעה כפולה, בהספק כולל של 408 כ"ס ב-14,000 סל"ד ומומנט מרבי של 67.3 קג"מ המתקבל בין 0-4,350 סל"ד. לפי וולוו זה מספיק בכדי להשיג נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 4.9 שניות ולמהירות מרבית מוגבלת אלקטרונית של 180 קמ"ש - להזכירכם, וולוו החליטה להגביל את כל הדגמים החדשים שלה למהירות זו החל משנת 2020.

 

2020 וולוו XC40 חשמלי
טווח נסיעה של 400 קילומטר.

ברצפת הפלטפורמה של הדגם, אשר תוכננה מראש לשאת מערכת הנעה חשמלית, וולוו התקינה סוללת ליתיום-יון בקיבולת של 78kWh (קיבולת שימושית 75kW) המאפשרת להשיג טווח נסיעה של 400 ק"מ בתקן WLTP. טעינת הסוללה אפשרית באמצעות מטען ביתי AC בהספק של 11kW ובזמן של 7.5 שעות או באמצעות עמדת טעינה מהירה בהספק של עד 150kW המאפשרת טעינה של 0-80% מקיבולת הסוללה בזמן של 40 דקות.

 

וולוו XC40 RECHARGE החשמלי
גריל אטום וללא סופיות אגזוז.

ויזואלית, וולוו XC40 Recharge שונה משאר גרסאות ההנעה של הדגם בגריל קדמי אטום, שכן אין מנוע מלפנים שצריך "לנשום" ומהפגוש האחורי נעדרים כמובן סופיות צינור הפליטה. מידותיו של הדגם זהות לאלו של הדגם הרגילים, למעט מרווח גחון של 175 מ"מ, לעומת 211 מ"מ, שהצטמצם בשל התקנת הסוללות ברצפת המרכב.

 

וולוו XC40 RECHARGE החשמלי
מולטימדיה חדשה מבוססת אנדרואיד.

נפח תא המטען דווקא כן הצטמצם במעט ועומדת על 411 ליטר לעומת 460 ליטר בדגמים הרגילים, וולוו מפצה על כך במעט באמצעות תא מטען חיצוני קטן בנפח של 31 ליטר מתחת למכסה המנוע - מתחת לרצפת התא הזה תמצאו את ערכת תיקון תקרים. מערכת ההנעה החשמלית העלתה את משקלו של הדגם מ-1,490 ק"ג ל-2,150 ק"ג.

למעט התאמה של לוח המחוונים הדיגיטלי למערכת הנעה חשמלית, תא הנוסעים זהה למוכר לנו משאר גרסאות ה-XC40. מה שכן חדש לחלוטין היא מערכת המולטימדיה תבססת כעת באופן מלא על מערכת ההפעלה אנדרואיד של גוגל, שהותאמה כמובן לשימוש ברכב. הדגם מצויד במערכת נהיגה באמצעות דוושה אחת, כך שברוב מצבי הנהיגה אין צורך להשתמש בדוושת הבלימה.

 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (4)

קבל התראות על תגובות חדשות:
  • שמעון

    מה המחיר?...הראב 4 היברידי 202 אלף....כמה הוולוו תעלה?

    כתובת URL מקוצרת:
  • אישימוטו

    משום מה הרכב מזכיר לי את טויוטה ראב 4...מעניין מי העתיק מימי?

    כתובת URL מקוצרת:
  • בן

    אישימוטו

    אתה מחפש מי אשם ?
    למה זה רלוונטי אתה באתר רכב לא פוליטי.

    כתובת URL מקוצרת:
  • יוסי

    400 ק''מ זה לפני שינויי טמפרטורה ומאמץ,
    יתכן ונטו בפועל נקבל טווח של 250 ק''מ .

    כתובת URL מקוצרת: