תמונות מהחגיגה השנתית והגדולה בעולם של חובבי מכוניות קבוצת פולקסווגן וגולף GTI בפרט.

החגיגה השנתית של פולקסווגן בוורטרסי

בסוף השבוע האחרון, התקיים המפגש השנתי של אוהדי/חובבי מכוניות מתוצרת קבוצת פולקסווגן על גדותיו של אגם וורטרסי שבאוסטריה. המפגש המסורתי שהחל לפני 30 שנה כמפגש צנוע לחובבי גולף GTI, הפך למפגש השנתי הגדול בעולם לחובבי כל מותגי קבוצת פולקסווגן אליו מגיעים חובבים מכל רחבי אירופה.

 

ככבל שנה, החטיבות העממיות בקבוצת פולקסווגן - פולקסווגן, סיאט וסקודה - הציגו דגמים שנבנו במיוחד למפגש עצמו וכמובן, תמיד ניתן למצוא גרסה מיוחדת לגולף GTI.

 

חטיבת פולקסווגן הציגה השנה שתי גרסאות מיוחדות לגולף GTI. הראשונה היא “Design Vision GTI”, גולף קרבית במיוחד בה הושתל מנוע V6 TSI בנפח של 3.0 ליטר ובהספק של 503 כ"ס ו-57 קג"מ, מה שמספיק לסופר גולף הזו להאיץ מעמידה ל-100 קמ"ש ב-3.9 שניות בלבד. גרסה מיוחדת נוספת שהוצגה במפגש היא גולף GTI קבריולט בה מנוע ה-2.0TSI מפיק 333 כ"ס זאת יחד עם שיפורים ושינויים רבים למתלים, מרכב, לעיצוב החיצוני והפנימי, בלמים מוגדלים, חישוקי גלגלים ייחודיים ועוד. את הגרסה המיוחדת לגולף GTI קבריולט, ביצעו, כמו בכל שנה, מתלמדים ואנשי מקצוע צעירים בגילאים של בין 17-23 זאת כחלק מתמיכה וקידום של מקצועות הרכב בגרמניה בחסות קבוצת פולקסווגן.

 

 

חטיבת סקודה הייתה צנועה יחסית השנה ועל הבמה היא הציגה גרסת ספורטיבית לראפיד החדשה. למעט העיצוב הקרבי, מהחוץ ומהפנים, החברה לא פרסמה כל נתון טכני על השיפורים שנעשו בדגם.

 

חטיבת סיאט הציגה את הלאון " Cup Racer” , המכונית החדשה שסיאט תציע למעוניינים להתחרות במרוצי הטורינג בשנה הבאה. היא מבוססת אמנם על גרסת החמש דלתות של הלאון החדשה, אך למעט העיצוב המזכיר את הדגם הסדרתי, זו מכונית מסלול לכל דבר ועניין כולל כלוב התהפכות, תא נוסעים שהופשט לחלוטין, בסיס גלגלים שנמתח בעוד 400 מ"מ (האורך קוצר), מערכת כיבוי אש, מושבי באקט מקצועיים ועוד ועוד.

 

לדגם מנוע 2.0 ליטר TSI בהספק של 330 כ"ס ו-35.7 קג"מ. בגרסת הבסיס של הדגם, המוצעת במחיר של כ-70,000 אירו לפני מיסים, המנוע משודך לתיבת DSG6 ובגרסת האקסטרים מותקנת תיבת מרוצים סינקוונסיאלית ודיפרנציאל מוגבל החלקה מכני מחליף את זה הנשלט אלקטרונית בדגם הבסיס. סביר להניח שאותו דגם, רק עם מנוע 1.6 ליטר, ישמש את סיאט בעונת 2014 של מרוצי ה-WTCC.

 

לגלריית התמונות המלאה של המפגש -וורטרסי 2013

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.