מאזדה מתחילה לגרות אותנו עם מאזדה 6 החדשה וחושפת טיזר ראשון וקצר לדגם.

מאזדה 6 החדשה - קונספט

מאזדה 6 החדשה לשנת 2013, תיחשף רשמית בתערוכת פריז הקרובה בספטמבר. כמו רוב חברות הרכב כיום, גם מאזדה מתכוונת "לענות" אותנו עם טיזרים לדגם החדש עד לחשיפה הרשמית והמלאה של הדגם.

 

בוידאו קצר, מאזדה חושפת לראשונה את הגריל והפנסים הראשיים של מאזדה 6 החדשה. כפי שמאזדה הבטיחה בעבר, ניתן לראות שהעיצוב החיצוני יהיה קרוב עד מאוד לדגם הקונספט המרשים, טאקרי, עליו מבוססת ה-6 החדשה והמציג את שפת העיצוב החדש של מאזדה KODO (הנשמה של התנועה), אותה ניתן לראות גם בעיצובו של מאזדה CX-5 החדש.

 

מתמונות ריגול שונות ברשת, ניתן לראות שתא הנוסעים של מאזדה 6 החדשה, יהיה זהה לזה המוצע כיום ב- CX5.

 

 

מאזדה 6 החדשה, תהיה הראשונה לעשות שימוש מלאה ומוחלט בטכנולוגיית SKYACTIV כמו במקרה של ה-CX-5, אך בתוספת של מערכת עצור/סע i-STOP מתקדמת המשולבת עם בלימה רגנרטיבית i-ELOOP המשפרת את צריכת הדלק בכ-10%.

 

מאזדה 6 החדשה תצויד בשני מנועים בטכנולוגיית SKYACTIV, מנוע בנזין 2.0 ליטר (SKY-G) וכן מנוע טורבו דיזל בנפח 2.2 ליטר (SKY-D). מנוע הבנזין ישווק בשני הספקים, 165 כ"ס ו-155 כ"ס כאשר ההבדל בין שני המנועים הוא ביחס הדחיסה העומד על 14:1 בגרסה החזקה 13:1. יחס הדחיסה הנמוך יותר המשווק בישראל ב-CX-5, מבטל את הצורך בשימוש באוקטן 98.

 

מנוע הדיזל, הוא מנוע 2.2 ליטר בשני הספקים של 150 כ"ס ו-175 כ"ס. המנועים ישודכו לתיבת 6 הילוכים אוטו' חדשה, זהה לזו המשרתת את ה-CX-5.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.