ראלי Gumball 3000 הצצה לקטעים מהמירוץ הכי נחשק בעולם לידוענים או ילדים עשירים משועממים

 

ראלי Gumball 3000 החל כרעיון של בחור צעיר העונה לשם "מקסימיליון קופר" (Maximillion Cooper) . בשנת 199 התרחש המירוץ הראשון שכלל חברים של קופר ולקחו בו חלק 55 מכוניות. הראלי נפרס על פני 3000 מייל (4830 ק"מ) ללא חוקים של ממש על כבישים ציבוריים, תפס אותך שוטר? תשלם או תיעצר.

 

מה שמעניין בראלי הזה הוא כמובן הרכבים. כל הרכבים הכי חדשים הכי מהירים והכי משוגעים ניתן למצוא מבין 120 הרכבים המשתתפים. לא כל אחד יכול להצטרף ויש לא מעט שעמודים בתור, גם אם הם עשירים באופן מיוחד. המשתתפים הם סתם ילדים עשירים או ידוענים מוכרים. הפרסים גם כן לא שגרתיים ולרוב הם רכבים מעניינים כאשר יש פרס לכל קטגוריה. בשנה שעברה, 2009, הזוכה בפרס הראשון "רוח הגמבול" קיבל רכב קמפינג ענק בסגנון "טנק חב"ד" או הזוכה בפרס הניווט קיבל בניסאן GT-R שנת 2008 ואם זה נשמע לכם לא רע, אז הזוכה בפרס "ההתלהבות" קיבל פורשה משופרשת של סדנאת  techart עם 800 כ"ס, עבור המשתתפים זה לא מה שחשוב שכן כל אחד מהם יכול לרכוש פחות או יותר כמה ומה שבא לו.

 

ב-01.05.2010 נפתח החלק הראשון של הראלי. השנה הראלי מתחיל מלונדון עובר דרך אמסטרדם, קופנהגן, שטוקהולם, בוסטון, קוויבק קנדה משם לטורונטו והסיום בניו-יורק.

 

 

מצעד הפתיחה בלונדון

 

 

 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.