סמסונג SM7 החדשה שזה עתה הוצגה בקוריאה, ככל הנראה תהיה מכונית הסאלון החדשה של רנו.

סמסונג SM7 החדשה - כנראה מכונית הסאלון הבאה של רנו

אפילו נשיא צרפת סרקוזי ממתין לה, למכונית הסאלון החדשה של רנו שתשרת את מכובדי צרפת בטקסים ובהסעת אח"מים. כך לפחות "פקד" סרקוזי על רנו בשבוע שעבר. זאת כמובן לא גחמה של סרקוזי, שכן ממשלת צרפת היא בעלת לא פחות מ-15% ממניות רנו.

 

בלי קשר לכך, רנו עצמה הודיעה שעד 2012 היא תציג מכונית סאלון חדשה שתתחרה בשלישייה הגרמנית. השאלה היחידה היא האם זו תהיה גרסת רנו, לסמסונג SM7 החדשה שגרסת הייצור הסופית שלה הוצגה זה עתה בקוריאה.

 

לפני הכל צריך לזכור שכיום לרנו יש 80% מהבעלות על חטיבת המכוניות של סמסונג וחלק נכבד מדגמי רנו המוכרים לנו, הוצגו קודם לכן או במקביל כדגם של סמסונג (זהות מוחלטת לדגמי רנו). לדוגמה: סמסונג SM3 – מוכרת לנו כרנו פלואנס, סמסונג SM5 – רנו לטיטיוד, סמסונג QM5 – רנו קולאוס. מה שנשאר זה לראות מה תהיה גרסת רנו לסמסונג SM7.

 

את הקונספט ל-SM7 ראינו לפני כשלושה חודשים וכעת רנו מציגה בקוריאה את הסמסונג SM7 החדשה. רנו, לא מפרסמת נתונים רשמיים עדיין על ה-SM7 החדשה, אך הדגם יושב על רצפה מוארכת של פלטפורמת D (המשמשת גם את ניסאן מקסימה). לדגם הקונספט שנראה כמעט וזהה לדגם הייצור הסופי, מידות של כ-5.0 מטר אורך, 1.93 מטר רוחב ו1.5 מטר גובה, כך שבכל הנוגע למידות, מדובר במכונית סאלון גדולה .

 

בתחום המנועים, צפויה ה- SM7 לקבל את מנועי ה-2.5 ליטר ו-3.5 ליטר V6 המוכרים מדגמי ניסאן השונים וכאשר היא תשווק באירופה תחת מותג רנו, אנו נצפה למצוא בנוסף מגוון מנועי דיזל 2.0dCi ו-3.0dCi בהספקים של 175 כ"ס ו-240 כ"ס בהתאמה.

 

אנחנו לא צופים שרנו תפתיע את כולם ותציג מכונית סאלון שונה לחלוטין וה-SM7 עם סמל רנו לפנים היא אכן מכונית הסאלון החדשה של רנו, אותה סביר להניח נראה בתערוכת פרנקפורט הקרובה בספטמבר.

תגיות: רנו
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.