סובארו מרחיבה את משפחת האאוטבק ומציגה קרוסאובר על בסיס ה-B3

 

סובארו ממשיכה למתג את עצמה כיצרנית רכבי פנאי/נישה עם הצגת ה-B3 XV קרוסאובר. תחום רכבים שמאוד פופלרי באירופה ובמיוחד בארצות הקרות שם הנעה לכל הגלגלים ממצה הייטב את היתרנות שלה. ה-B3 XV מבוססת על ה-B3 ומציגה במקצת את מתיחת הפנים שה-B3 אמורה לעבור בקרוב. תגיע לישראל לקראת הקיץ.

 

עם התוספות העיצוביות ההכרחיות כמו בית גלגלים מנופח, התקן גגון מאסיבי, דמוי ספוילר ענק מעל מכסה תא המטען וכונס אוויר עצום על מכסה המנוע למגדש הטורבו בדגם הדיזל משלימים את המראה הנדרש מרכב המדרכות הזה. שני מנועי בוקסר שטוחים יוצעו עם הסובארו B3 XV, האחד בנזין R2.0 ליטר עם 150 כ"ס ומומנט של 20 קג"מ ומנוע טורבו דיזל D2.0 עם אותו הספק אך מומנט של 35.7 קג"מ. בתחום הביצועים מנוע הבנזין יספק לכם 193 קמ"ש על מד המהירות ו-9.6 שניות 0-100 קמ"ש ואילו מנוע הדיזל יספק חוויה משודרגת של 205 קמ"ש ו-8.6 שניות ל-100 קמ"ש.

 

כמובן מערכת ההנעה הכפולה הסימטרית (SAWD) תימצא בכל הדגמים. תיבת 4 הילוכים אוטו' או 5 הילוכים ידינית תשרת את דגם הבנזין, דגם הדיזל יקבל תיבת הילוכים ידנית בת 6 הילוכים שפותחה עבור דגם זה במיוחד. בכדי להבדיל מהדגמים הרגילים ולא רק בעיצוב כי מבחינת המידות היא די זהה לחלוטין, יזכו הרוכשים בשלל תוספות כגון מערכת מולטימדיה עם 10 רמקולים ודיבורית Bluetooth אינטגלית עם הפעלה מגלגל ההגה, ציפוי עור לגלגל ההגה, חיבור לאייפוד ועוד.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.