חדש בישראל: רנו מגאן סטיישן 2020 עם מערכות בטיחות מתקדמות

רנו מגאן גרנד טורר 2019
רנו מגאן גרנד טורר - מנוע מעודכן ומערכות בטיחות מתקדמות.

דגמי 2020 של המגאן סטיישן זוכים לתוספת של מערכות בטיחות מתקדמות ומנוע 1.5 דיזל עדכני עם תיבת הילוכים חדשה.

 

כשנה לאחר שהשיקה את המגאן סטיישן (מגאן גרנד טורר), קרסו מוטורס, יבואנית רנו בישראל, מעדכנת את הדגם עם מנוע 1.5 דיזל מעודכן ותוספת של מערכות בטיחות מקוריות מהיצרן, כולל בלימה אוטונומית, בקרת סטייה מנתיב ואור גבוה אוטומטי.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

המגאן סטיישן 2020 תשווק מעתה ברמת גימור אחת ZEN (רמת הגימור Life הבסיסית יורדת מההיצע). רמת הגימור ZEN זכתה למספר שינויים ואל מערכות הבטיחות המתקדמות נוספו גם חיישני חניה קדמיים, מולטימדיה "8.7 מקורית Rlink 2 הכוללת מצלמה אחורית והרחבה לאנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי (במקום "10 מקומית) ומסך "7 בלוח המחוונים.

 

רנו מגאן סטיישן 2019
מולטימדיה מקורית במקום בהתקנה מקומית.

מה שירד מרשימת האבזור אלו חישוקי סגסוגת (פלדה "16 כעת), חלון גג חשמלי ומראה מרכזית מתכהה אוטומטית. למרות זאת רמת האבזור עדיין גבוהה וכוללת בקרת אקלים מפוצלת עם יציאות לאחור, שליטה מההגה, דיבורית BT, חיישני תאורה וגשם, בקרת שיוט, מפתח חכם ועוד.

 

רנו מגאן סטיישן 2019
מנוע דיזל מעודכן ותיבת 7 הילוכים EDC במקום 6 הילוכים.

המגאן גרנד טורר מקבלת את מנוע ה-1.5 ליטר דיזל Blue dCi העדכני שבנוסף לפליטת מזהמים נמוכה יותר, מציג שיפור קל בנתונים עם 116 כ"ס ו-26.5 קג"מ לעומת 110 כ"ס ו-25.5 קג"מ במנוע היוצא. במקום תיבת 6 הילוכים EDC כפולת מצמדים המנוע משודך כעת לתיבת 7 הילוכים EDC חדשה והתוצאה היא נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 10.9 שניות ומהירות מרבית של 198 קמ"ש, זאת לעומת 12.7 שניות ו-188 קמ"ש בדגם היוצא. רנו מגאן סטיישן 2020 - מפרט טכני מלא להורדה.

צריכת הדלק משולבת של הדגם המעודכן עומדת על 23.8 ק"מ לליטר לעומת 27 ק"מ לליטר בדגם היוצא, הסיבה לכך היא תקן מדידה שונה ומציאותי יותר. מחירה של המגאן סטיישן 2020 עומד על 135,990 ₪, הוזלה של 1,000 ₪ לעומת הדגם היוצא. 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (7)

קבל התראות על תגובות חדשות:
  • א

    יש לי מגאן מלא הוצאות והרבה בעיות,לא להתקרב לרכב הזה,המיוצר בטורקיה

    כתובת URL מקוצרת:
  • אביב

    התוספות לא רעות בכלל ואפילו מתבקשות בחלקן, אבל בשוק הנוכחי הסיד סטיישן עדיפה בהרבה. היא מרווחת יותר, מודרנית יותר, אמינה יותר ועלויות התחזוקה נמוכות יותר

    כתובת URL מקוצרת:
  • Yl

    מי ש מבין ב אחזקת רכב אן תחליף יותר זול מ רנו רכב נוח אחזקה זולה והאמינות ישתפרה פלאים אגב מחיר החלפים זול ביחס ל רכבים אחרים אבל יהודים תמיד בוכים מי שלא בוכה..חייב טיפול לגבי היבואן חל מהפך משפחת קרסו בחוץ מזמן והשרות מעולה הצרה שיש פריירים בכל מקום אני כבר חולם על הרכב רנו הבאה ממתין להצפה בשוק של הליסינג

    כתובת URL מקוצרת:
  • שמחה

    לא להתקרב לקרסו!!!
    שירות הכי גרוע שפגשתי!!

    ברשותי הגראנד קופה 1.6 דיזל,
    אוטו מעולה - אבל לעולם לא אקנה יותר רנו!! לפחות כל עוד קרסו ממשיכים להיות נותני השירות של יבואן,

    כתובת URL מקוצרת:
  • דוד

    מנסיון של שנה עם הרכב, מנוע עם בעיות קשות של ניתוקים. עד כדי סיכון בטיחותי. נוחות נסיעה ירודה. רכב מאכזב ביותר.

    כתובת URL מקוצרת:
  • אבי

    תביאו כבר את המגאן 5 דלתות , הסידאן לא יפה לטעמי .

    כתובת URL מקוצרת:
  • גיל

    מודל 2020 ובלי ב.שיוט אדפטיבית ותיקון אקטיבי לסטיה מנתיב
    שלא לדבר על טסות סטייל שנות ה 80

    כתובת URL מקוצרת: