2018 ניסאן אקס טרייל חמישה מושבים
ניסאן אקס טרייל המחודש - עכשיו גם בגרסת חמישה מושבים.
2018 ניסאן אקס טרייל חמישה מושבים
ניסאן אקס טרייל המחודש - עכשיו גם בגרסת חמישה מושבים.

האקס-טרייל חמישה מושבים מצויד במנוע 1.6 טורבו דיזל 130 כ"ס ולמרות שמדובר בדגם הבסיס רמת האבזור עשירה וכוללת מערכות בטיחות מתקדמות - מקוריות.

 

קרסו מוטורס, יבואנית ניסאן בישראל, משיקה גרסת חמישה מושבים לניסאן אקס-טרייל המחודש אשר תהווה את גרסת הבסיס של הדגם במחיר של 164,990 שקל. לזמן ההשקה הדגם יוצע בהנחה של 5,000 שקל ממחיר מחירון. האקס טרייל 5 מושבים מצטרפף אל גרסאות השבעה מושבים המחודשות של הדגם (מתיחת פנים) אשר הושקו בישראל לפני כשלושה חודשים.

 

גרסת החמישה מושיבם של האקס-טרייל תשווק ברמת גימור IN-TECH הכוללת, בין היתר: מולטימדיה מקורית, שליטה מההגה, דיבורית BT, בקרת אקלים מפוצלת עם יציאות למושב האחורי, תאורה ראשית LED, מושב נהג חשמלי, מצלמת 360 מעלות, חיישני חנייה קדמיים ואחוריים, חיישני תאורה וגשם, חישוקי סגסוגת "17, מערכת בלימה אוטונומית, התראה על סטייה מנתיב, זיהוי תמרורים ועוד.

כמו כל דגמי האקס-טרייל, גם גרסה זו מצוידת במנוע 1.6 ליטר טורבו דיזל בהספק מרבי של 130 כ"ס ומומנט מרבי של 32.6 קג"מ המשודך לתיבת הילוכים CVT רציפה. לדגם נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 11.4 שניות, מהירות מרבית של 180 קמ"ש וצריכת דלק משולבת של 19.6 ק"מ לליטר.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.