2019 טויוטה קאמרי
טויוטה קאמרי היברידית חוזרת לשוק הישראלי.
2019 טויוטה קאמרי
טויוטה קאמרי היברידית חוזרת לשוק הישראלי.

טויוטה קאמרי חוזרת לישראל לאחר הפסקה קצרה בשיווק הדגם. הפעם ישירות מיפן ובתקינה אירופאית במקום מארה״ב כפי שהיה עד היום. מחיר החל מ-179,900 שקל.

 

לאחר הפסקה קלה, יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה בישראל, חוזרת לשווק את הקאמרי ההיברידית בישראל אך בשינוי קל, הפעם הדגם מגיע אלינו מיפן, בתקינה אירופאית, במקום מארה״ב. הקאמרי ההיברידית מתייקרת ב-5,000 שקל ומחירה עומד על החל מ-179,900 שקל לרמת הגימור LX ועד ל-199,900 שקל לרמת הגימור XLE.

 

הקאמרי היפנית זהה כמובן לדגם ששווק עד עתה, למעט פנסים ראשיים בתקינה אירופאית (ללא הקצה הכתום), תוספת של פנסי ערפל LED וכן מערכת מולטימדיה Toyota Touch 2 מקורית, מסך ״7 בדגם LX ו-״8 בדגם XLE, במקום מערכת בהתקנה מקומית ששווקה בישראל עם הגרסה האמריקאית של הדגם.

 

2019 טויוטה קאמרי היברידית מיפן
טויוטה קאמרי.

יחידת ההנעה נותרה ללא שינוי: מנוע 2.5 ליטר היברידי בהספק כולל של 208 המספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ״ש של 8.3 שניות ומהירות מרבית של 180 קמ״ש. צריכת הדלק המשולבת בדגם עומדת על 23.3 ק״מ לליטר (17.8-18.9 ק״מ לליטר בתקן WLTP). טויוטה קאמרי 2019 - מפרט טכני מלא להורדה.

כמו הדגם היוצא, גם הקאמרי מיפן תשווק בשתי רמות גימור: LX הבסיסית ו-XLE. בשתי רמות הגימור נוכל למצוא מערכות בטיחות מתקדמות - בקרת שיוט אדפטיבית, בלימה אוטונומית, בקרת סטייה מנתיב, אור גובה אוטומטי - מפתח חכם, חישוקי סגסוגת ״17, בקרת אקלים מפוצלת עם יציאות לאחור, מושב נהג חשמלי, חיישני חניה קדמיים ואחוריים, מסך ״7 בלוח המחוונים, שליטה מההגה, מצלמה אחורית ועוד. רמת הגימור XLE מוסיפה ריפודי עור, מושבים קדמיים חשמליים עם חימום, משטח טעינה אלחוטי ועוד.

 

טויוטה קאמרי 2019 תא הנוסעים
מולטימדיה 8 אינץ׳ מקורית.

בשלב זה, הקאמרי היא המשפחתית הגדולה/מכונית המנהלים ההיברידית היחידה בישראל שכן לאחר עדכון המס הירוק בתחילת חודש אפריל האחרון, הופסק השיווק בישראל של יונדאי סונטה ההיברידית (ממתינים לזו החדשה) ושל קיה אופטימה ההיברידית (רק גרסת הדיזל משווקת בעיקר לשוק המוניות). הסיבה לכך היא מעבר של הדגמים האלו ממיסוי של 30% למיסוי רגיל של 83% (לפני הפחתה של עד 15,000 שקל בהתאם למדד הזיהום). 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 4

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.