חדש בישראל: 2019 סיאט אטקה 1.5TSI ורמת גימור FR

סיאט אטקה FR
סיאט אטקה FR בישראל.

סיאט אטקה מחליף את מנוע ה-1.4 ליטר במנוע 1.5 ליטר חדש ומוסיף רמת גימור חדשה וספורטיבית בדגם אטקה FR.

 

סיאט ישראל, מבית צ'מפיון מוטורס, החלה בשיווק מנוע חדש ורמת גימור ספורטיבית חדשה לקרוסאובר סיאט אטקה. מנוע 1.5 ליטר TSI החדש יחליף בדגם את מנוע ה-1.4 ליטר ובמקביל, לראשונה האטקה יוצא גם ברמת הגימור FR שתהווה את רמת הגימור הבכירה של הדגם.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

מנוע ה-1.5TSI מוכר לנו מדגמים רבים אחרים בקבוצת פולקסווגן, הוא מייצר הספק מרבי של 150 כ"ס בין 5,000 ל-6,000 סל"ד ומומנט מרבי של 25.5 קג"מ בין 1,500-3,500 סל"ד. המנוע משודך כסטנדרט לתיבת 7 הילוכים DSG והוא מספק בדגם נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 8.6 שניות וצריכת דלק משולבת של 17.5 ק"מ לליטר.

 

סיאט אטקה FR
סיאט אטקה FR.

יחד עם המנוע החדש מגיעה גם רמת גימור חדשה וספורטיבית לדגם - אטקה FR. רמת הגימור FR כוללת עיצוב ספורטיבי יותר לפגושי ומוסיפה על רמת הגימור סטייל, בין היתר, מושבי ספורט בריפוד עור משולב באלקנטרה ותפירה קונטרסטית באדום על המושבים, מוט ההילוכים וגלגל ההגה, חישוקי "18, לוח מחוונים דיגיטלי "10.25, מערכת שמע BEATS ועוד. זה בנוסף למולטימדיה "8 מקורית עם אנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי, בקרת אקלים מפוצלת, דיבורית BT, חיישני תאורה וגשם, תאורת LED מלאה ועוד.

 

סיאט אטקה FR
סיאט אטקה FR.

כל דגמי האטקה מצוידים כסטנדרט במערכות בטיחות אקטיביות מתקדמות כגון: מערכת בלימה אוטונומית, מערכת לסטייה מנתיב – Lane Assist, מערכת לניטור הולכי רגל, בקרת שיוט אדפטיבית והתראה בזמן נסיעה לאחור. רמות גימור XCELLENCE ו-FR כוללות בנוסף מערכת לניטור שטחים מתים. 2019 סיאט אטקה - מפרט טכני מלא להורדה.

2019 סיאט אטקה - מחירון:

אטקה 1.5TSI סטייל אוטו' - 141,900 ₪

אטקה 1.5TSI XCELLENCE אוטו' - 161,900 ₪

אטקה 1.5TSI FR אוטו' - 167,900 ₪

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (13)

קבל התראות על תגובות חדשות:
  • איתן

    כל קבוצת פולקסוואגן בעייתית מאוד. ה4בה מאוד תקלות שחוזרות על עצמן והאנשים ממשיכים לקנות, אודי, סקודה, סיאט ופולקסוואגן.
    אני אישית לא מתקרב אליהם, לא רוצה פוזה וכל החרטה הזו.
    רק יפניות, אישית אוהב מזדה.

    כתובת URL מקוצרת:
  • ממש

    איתן

    אז תקנה זבל אסיאתי

    כתובת URL מקוצרת:
  • משה

    הלכה משאבת מים ב50000 וקלץ. סיאט לאון ( אותם מנועים .)

    כתובת URL מקוצרת:
  • גיא

    משה

    במנוע 1.8 או 1.4 ?

    כתובת URL מקוצרת:
  • אייל

    משה

    אצלי צריך להחליף את המחשב של הגיר אחרי 7000 קמ. תנחש מה המחיר?

    כתובת URL מקוצרת:
  • originalex

    אייל

    אין אחריות ?

    כתובת URL מקוצרת:
  • דני

    אייל

    ידוע, 8000 ש"ח?

    כתובת URL מקוצרת:
  • שמואל

    מישהו צריך להיות חם אש על האוטו הזה בשביל להוסיף 26000 שקל על אבזור כאשר האוטו הזה מבחינת מימדים הוא הקטן מול המתחרים.

    כתובת URL מקוצרת:
  • מנשה

    שמואל

    כל התוספות הללו עולים לפחות 50000 בסקודה או פולקסווגן

    כתובת URL מקוצרת:
  • מנשה

    שמואל

    אז תקנה זבל אסיאתי

    כתובת URL מקוצרת:
  • יניב

    מנשה

    כנראה שהזבל האסייתי הזה שאתה כותב עליו נוסע בלי תקלות ובלי בעיות.
    סיאט זה רכבי פח אשפה.
    רכב עם פחות מ6000 קמ' כבר ביקר יותר פעמים במוסך מאשר כל הרכבים האסייתים שהיו לי גם יחד.
    וזה בכחצי שנה.

    כתובת URL מקוצרת:
  • מנשה

    יניב

    איפה ברכב אסיאתי יש Full led?
    רכב אסיאתי מיושן ו ריק מתוכן

    כתובת URL מקוצרת:
  • יוסי

    חאלס כבר עם ה dsg הקלוקלת!!!
    מה נתקעו עם התיבה הזאת לעזאזל.

    כתובת URL מקוצרת: