חדש בישראל: 2019 קיה סיד האצ׳בק וסטיישן - מחיר החל מ-124,900 שקל

קיה סיד 2019 החדשה
קיה סיד החדשה.

קיה סיד החדשה נוחתת בישראל עם מנוע 1.4 טורבו 140 כ״ס, עיצוב חדש ותא נוסעים איכותי ומערכות בטיחות מתקדמות כסטנדרט. המחיר תחרותי מבעבר, החל מ-124,900 שקל.

 

כשנה לאחר שהוצגה לראשונהֿ, טלקאר, יבואנית קיה בישראל, מודיעה על תחילת השיווק של דגמי 2019 החדשים של הסיד האצ׳בק וסטיישן בישראל. הדגמים ישווקו עם מנוע 1.4 טורבו 140 כ״ס או 1.6 טורבו דיזל 136 כ״ס (בסטיישן), עם מערכות בטיחות מתקדמות כסטנדרט ובמחיר תחרותי לדגם החמש דלתות - החל מ-124,900 שקל.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

הדור השלישי של הסיד, המשפחתית האירופאית של קיה, מבוססת על פלטפורמת K2 החדשה של קיה, קשיחה משמעותית מזו של הדגם היוצא. הפלטפורמה נשענת על מתלים בתצורת מקפרסון מלפנים ורב חיבורי מאחור, כמו בדגם היוצא, והבולמים, הקפיצים והמוטות המייצבים עודכנו לעומת הדגם היוצא בכדי להציע איזון טוב יותר בין אחיזה והתנהגות כביש לנוחות הנסיעה.

 

2019 קיה סיד סטיישן
סיד סטיישן החדשה - תוספת של 97 ליטר לתא המטען.

לסיד האצ׳בק אורך של 4,310 מ״מ, רוחב של 1,800 מ״מ, גובה של 1,447 מ״מ ובסיס גלגלים של 2,650 מ״מ. לעומת הדגם היוצא מדובר בעיקר בתוספת של 20 מ״מ לרוחב, וקיצוץ של 23 מ״מ לגובה. לסיד סטיישן אורך של 4,600 מ״מ, תוספת של 95 מ״מ לעומת הדגם היוצא. נפח תא המטען עומד על 395-1,291 ליטר בדגם החמש דלתות האצ׳בק ו- 625-1694 ליטר בדגם הסטיישן. בדגם הסטיישן מדובר בתוספת משמעותית של 97 ליטר לעומת הדגם היוצא ובשני הדגמים, סף ההטענה הונמך ב-87 מ״מ - דבר המקל על העמסת פריטים כבדים יותר לאזור המטען.

 

קיה סיד החדשה 2019 תא הנוסעים
איכותי ומרווח יותר.

2019 קיה סיד החדשה - מנועים וצריכת דלק:

בתחום ההנעה נרשם שדרוג משמעותי עם המעבר ממנוע ה-1.6 ליטר 132 כ״ס האטמוספרי למנוע 1.4 ליטר טורבו חזק בהספק מרבי של 140 כ״ס ומומנט מרבי של 24.7 קג״מ בין 1,500-3,200 סל״ד. המנוע משודך לתיבת 7 הילוכים כפולת מצמדים והוא מספק בדגם נתון תאוצה 0-100 קמ״ש של 9.2 שניות, מהירות מרבית של 205 קמ״ש וצריכת הדלק המשולבת עומדת על 17.8 ק״מ לליטר. מנוע זה מוצע גם בדגם הסטיישן אך נתוני צריכת הדלק בדגם זה עדיין לא נקבעו ויוצגו עם תחילת השיווק בפועל.

ֿ

הסיד סטיישן החדשה תשווק גם עם מנוע דיזל, 1.6 ליטר U3 החדש. למנוע הספק מרבי של 136 כ״ס ומומנט מרבי של 32.6 קג״מ .המנוע משודל לתיבת 7 הילוכים DCT כפולת מצמדים והוא מספק בדגם נתון תאוצה 0-100 קמ״ש של 10.1 שניות, מהירות מרבית של 200 קמ״ש וצריכת הדלק המשולבת עומדת על 23.8 ק״מ לליטר.

 

2019 קיה סיד החדשה
סיד האצ׳בק החדשה.

 

2019 קיה סיד - אבזור ובטיחות:

הסיד החדשה, במרכב האצ׳בק או סטיישן, מוצעת ברמת גימור אחת כאשר דגם הסטיישן זכה לרשימת אבזור משודרגת במעט. הסיד החדשה עדיין לא נבחנה במבחני הריסוק האירופאים של ארגון Euro Ncap.

 

אבזור הבטיחות המתקדם בדגמים כולל בלימה אוטונומית, בקרת סטייה מנתיב אקטיבית, בקרת ערנות נהג ואור גובה אוטומטי. בתחום אבזור הנוחות נמצא מולטימדיה ״8 מקורית עם אנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי, בקרת שיוט, כניסת USB קדמית, דיבורית BT, שליטה מההגה, מזגן רגיל (בקרת אקלים דו אזורית בדגם הסטיישן), חיישני נסיעה לאחור עם מצלמה, חיישני תאורה, חישוקי סגסוגת ״16 ועוד. 

 

2019 קיה סיד האצ׳בק - מפרט טכני מלא להורדה.

2019 קיה סיד סטיישן (דיזל) - מפרט טכני מלא להורדה.

 

2019 קיה סיד החדשה - מחירון:

סיד האצ׳בק 1.4 טורבו - 124,900 שקל

סיד סטיישן 1.4 טורבו 134,900 שקל

סיד סטיישן 1.6 טורבו דיזל - 138,900 שקל

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (4)

קבל התראות על תגובות חדשות:
  • מיזר

    כרגיל בקוריאניות יש הרבה פלסטיק בצבע כרום.

    כתובת URL מקוצרת:
  • עמרי

    כבר דור 3? לא ייאמן איך הזמן טס זה כאילו רק אתמול התחילו למכור כאן קיות והיום כבר אי אפשר להתחמק מהן בכבישי ישראל

    כתובת URL מקוצרת:
  • מאיר

    תיקון קל-
    לדגם הנוכחי 136 כ"ס ולא 132 .

    כתובת URL מקוצרת:
  • שלומי

    רק לי הרכב נראה בול פורד פוקוס סטיישן?

    כתובת URL מקוצרת: