חדש בישראל: 2020 פולקסווגן טיגואן קומפורטליין - מחיר 169,900 שקל

פולקסווגן טיגואן
פולקסווגן טיגואן - רמת גימור בסיסית חדשה.

הטיגואן 1.5TSI קומפורטליין הוא דגם בסיס חדש לטיגואן עם אבזור עשיר ומחיר תחרותי של 169,900 שקל.

 

קבוצת צ'מפיון מוטורס, יבואנית פולקסווגן בישראל, החלה בשיווק רמת גימור בסיסית חדשה לקרוסאובר פולקסווגן טיגואן. רמת גימור זו, עם מנוע 1.5TSI, תשווק במחיר תחרותי של 169,900 שקל ונמצאת מתחת לרמת הגימור קומפורטליין פלוס המשווקת במחיר של 194,900 שקל.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

 רמת הגימור הבסיסית כוללת כסטנדרט: בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת אקטיבית לשמירה על נתיב, חיישנים היקפיים עם חניה אוטומטית ובלימת חירום בנסיעה לאחור במהירות נמוכה, מצלמה אחורית, חישוקי סגסוגת 17", מולטימדיה מקורית "8 עם הרחבה לאנדרואיד ואפל, בקרת אקלים מפוצלת לשלושה אזורים, חיישני חניה קדמיים ואחוריים, מושבי קומפורט משודרגים ועוד.

 

מנוע ה-1.5TSI שבדגם בעל הספק מרבי של 150 כ"ס ומומנט מרבי של 25.5 קג"מ. הוא משודך לתיבת 7 הילוכים DSG ולהנעה קדמית, מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 9.2 שניות ולצריכת דלק משולבת של 16.9 ק"מ לליטר. פולקסווגן טיגואן - מפרט טכני מלא להורדה.

פולקסווגן טיגואן - מחירון:

1.5TSI קומפורטליין - 169,900 ₪

1.5TSI קומפורטליין פלוס - 194,900 ₪

2.0TSI 4X4 קומפורטליין פלוס - 214,900 ₪

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (14)

קבל התראות על תגובות חדשות:
  • גולן

    איפה היא מיוצרת ?

    כתובת URL מקוצרת:
  • יוסי

    גולן

    גרמניה בלבד

    כתובת URL מקוצרת:
  • גיל

    השוק חם אש.רכב פצצה.
    יהיו חייבים לשפר איבזור בקרוק או להוריד מחיר
    סיאט אטקה לא ברמה ובגודל של טיגואן בכלל
    זרקו פצצה לשוק,שאפו לצמפיון
    עכשיו הזמן שפיזו ישפרו איבזור בטיחות

    כתובת URL מקוצרת:
  • גל

    גיל

    הקארוק זהה בגודלה לאטקה, אך האטקה עולה על הקארוק בשקלול אבזור/מחיר.
    אם כבר, הטיגואן תהווה סוג של תחרות (מבית לקודיאק).

    כתובת URL מקוצרת:
  • אנונימי

    גיל

    למה לפיג'ו לשפר אבזור בטיחות, בגרסת הפרימיום יש את כל אבזור הבטיחות חוץ מזיהוי דו גלגלי

    כתובת URL מקוצרת:
  • גיל

    אנונימי

    בגרסת הבסיס חסר אבזור בטיחות שכבר הפך כמעט לסטנדרט,גרסת 1.6 בנזין אקטיב עולה 2000 פחות מטיגואן אך עם בלי אדפטיבי ובלי תיקון סטיה מנתיב

    כתובת URL מקוצרת:
  • מבין

    למה לא עשיתם השוואה עם גרסת הפלוס??
    איך נדע מה ההבדלים??

    כתובת URL מקוצרת:
  • שמואל

    קונים סיאט אטקה ברמת גימור סטייל פלוס באחד מימי המכירות בפחות 30000שח ונגמר הסיפור. אותו מנוע אותו גיר.

    כתובת URL מקוצרת:
  • סמי

    שמואל

    סטייל פלוס של פעם= סטייל כהיום. עבזור שלו = בערך לאמבישן של סקודה ופולקס ונופל מקומפורטליין בהרבה.
    ס**** אחורי של סיאט נחות לעומת זה של פולקס ונסיעה פחות נוחה. יתבטא גם בשבילים בהם פולקס הוא הטוב אחרי פורסטר.
    גודל, מרווח, גימור של פולקס עדיפים.
    סמל+ עלויות בהתאם.
    סיאט קניה מעולה(בשביל ארצינו) למי שיש 140K. וזה מתבטא במכירות מעולות. טיגואן קניה מעולה למי שיש 170K. צופה ביקוש טוב.
    עוד- כדאי לבדוק איזה גיר מותקן. לדעתי בסיאט זה DQ200, בפולקס יכול להיות משהו מתקדם יותר ועוד יסביר את פערים

    כתובת URL מקוצרת:
  • יוסי

    סמי

    בטיגואן גיר רובוטי רטוב, DQ381 לעומת יבש באטקה ובקארוק DQ200. הטיגואן הוא היחידי עם מתלה רב-חיבורי מאוחר. משמעותי. הוא גדול וכבד יותר. האטקה הכי ספורטיבית.

    כתובת URL מקוצרת:
  • גיל

    שמואל

    אין כבר רמת גימור סטייל פלוס
    הטיגואן ברמה אחרת

    כתובת URL מקוצרת:
  • מי זה?

    שמואל

    תנהג בשתיהם תרגיש את ההבדל

    כתובת URL מקוצרת:
  • עמיר

    מי זה?

    הקארוק הכי טובה מביניהם

    כתובת URL מקוצרת:
  • שמואל

    מי זה?

    תלמד דקדוק לפני שאתה מגיב וככה תבין מה ההבדל
    שתיהן

    כתובת URL מקוצרת: