חדש בישראל: 2020 שברולט אקווינוקס LTZ - מחיר 177,990 שקל

שברולט אקווינוקס
שברולט אקווינוקס LTZ - רמת הגימור חדשה ובכירה לדגם.

האקווינוקס LTZ יהווה את הגרסה הבכיר של הדגם בישראל, עם תוספת של חלון גג פנורמי, ריפודי עור ועוד.

 

קבוצת UMI, יבואנית שברולט בישראל, מרחיבה את היצע דגמי האקווינוקס עם השקתה של רמת גימור חדשה ובכירה LTZ המצטרפת אל שתי רמות הגימור הנוכחיות של הדגם, LS הבסיסית ו-LT Plus, אשר זכו לאחרונה בתוספת של מערכת בטיחות מתקדמות.

לייעוץ חינם ברכישת רכב חדש ומשומש: התקשרו ל-03-9058081 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

רמת הגימור LTZ מוסיפה על הקיים ברמת הגימור LT Plus חלון גג פנורמי, ריפודי עור וחימום למושבים הקדמיים, חישוקי סגסוגת "19 במקום "17, זיכרונות למושב הנהג החשמלי, פסי גגון בגימור כסוף ומראה מרכזית מתכהה אוטומטית. בתחום הבטיחות, רמת הגימור LTZ מצוידת כסטנדרט במערכת בלימה אוטונומית הכוללת זיהוי הולכי רגל, בקרת סטייה מנתיב אקטיבית, ניטור שטח מת כולל תנועה חוצה מאחור ומערכת אשר תזכיר לכם לבדוק את המושב האחורי בסיום הנסיעה.

 

שברולט אקווינוקס תא הנוסעים
ריפודי עור וזיכרונות למושב הנהג.

רשימת האבזור כוללת בנוסף מולטימדיה "8 עם תמיכה באנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי, מושב נהג חשמלי, בקרת אקלים מפוצלת עם פתחים במושב האחורי, דיבורית BT, ארבעה שקעי USB, דלת תא מטען חשמלית, מפתח חכם עם התנעה מרחוק, חיישני חניה אחוריים מקוריים, מצלמת רוורס, בקר שיוט ועוד. 2020 שברולט אקווינוקס - מפרט טכני מלא.

 

האקווינוקס LTZ מצויד כמו שאר רמות הגימור במנוע 1.5 ליטר טורבו עם 170 כ"ס ו-28 קג"מ המשודך לתיבת 6 הילוכים אוטו', מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 9.2 שניות, מהירות מרבית של 182 קמ"ש ולצריכת דלק משולבת של 11.9 ק"מ לליטר.

 

שברולט אקווינוקס
מרווח מצוין במושב האחורי.

אור קליין סמנכ"ל מכירות ומוצר קבוצת UMI: "קטגוריית ה-SUV C צפופה ואיכותית ובכל זאת האקווינוקס מצליח לבלוט בה בזכות היותו הקרוסאובר 5 מקומות הגדול בקטגוריה, עם תא מטען ענק ומנוע טורבו חזק. נתונים אלו ורמת הגימור החדשה הופכים את האקווינוקס לפתרון מצוין למגוון רחב של לקוחות."

2020 שברולט אקווינוקס - מחירון:

אקווינוקס LS אוטו' - 149,990 ₪

אקווינוקס +LT אוטו' - 164,990 ₪

אקווינוקס LTZ אוטו' - 177,990 ₪

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
הוספת תגובה

תגובות (14)

קבל התראות על תגובות חדשות:
  • דניאל

    אקווינקס של חבר בזמן עמידה ברמזור מדוממת זולא מניעה. הפתרון לפתוח את הדלת ולסגור ואז אפשר להניע. ושברולט לא מוצאים פתרון. הזוי שדבר כזה קורה ב 2020.

    כתובת URL מקוצרת:
  • רר

    דניאל

    שק****! אני מוסכניק בשברולט ופעם אחת לא שמעתי על דבר כזה

    כתובת URL מקוצרת:
  • אלירן

    מישהו צריך לספר להם שכדי להתחרות בספורטאז' טורבו צריך הרבה יותר מזה. אנשים שקונים ג'יפ מחפשים תמורה טובה לכסף ושוק טוב, לא פלא שהקוריאני עונה יותר על הצרכים שלהם.

    כתובת URL מקוצרת:
  • מאיר

    אלירן

    " עוד אחד שמבין במכוניות " ?‍?? תעבור לסובארו..

    כתובת URL מקוצרת:
  • קאב

    אלירן

    ספורטז' ?? חחח בדיחה ליד השברולט.
    להשוות את הקרטון הקוריאני לעוצמה האמריקאית זה בדיחה

    כתובת URL מקוצרת:
  • גר בחלם

    קאב

    הפוך גוטה.
    ספורטז הרבה יותר מפואר ואיכותי מהזבל היקר של שברולט.
    אפילו קיה טלורייד החדש הוא להיט בארהב.
    הוא ימחק את ביצת הזהב של שברולט.
    הסוף של שברולט לא רחוק.

    כתובת URL מקוצרת:
  • מאיר

    גר בחלם

    עוד אחד שחי על כדורים.. ?

    כתובת URL מקוצרת:
  • אישיאוטו

    מחיר הזוי לרכב עלוב ובזוי.

    כתובת URL מקוצרת:
  • שוגון

    שברלוט מתפרק אחרי מספר שנים.

    כתובת URL מקוצרת:
  • יוסי

    שוגון

    רכבי המעבר בין דייהו לשברולט אכן התפרקו והיו בעיתיים
    אבל מ 2016 שהכל עבר ל GM שונו הרכבים בפלטפורמות באיכות החומרים וההרכבה
    והרכבים אמינים טובים נוחים ושקטים ואפילו חסכוניים .

    כתובת URL מקוצרת:
  • מאיר

    יוסי

    חחחחח
    לדוגמה, שברולט קרוז, הכתר שבכישלון. קרא חוות דעת מארה"ב.
    תגיד יוסי, אתה עובד חברה ממומן?
    שוגון היה עדין משהו- "מספר שנים" הרבה קודם!
    רכבי gm למעט אולי הטנדרים שלהם, הם כישלון זועק לשמיים. המנועים, הגירים, איכות כוללת, מה לא...

    כתובת URL מקוצרת:
  • יוסי

    מאיר

    הקרוז הקודמת אכן הייתה כישלון אבל הנוכחית זה עולם אחר
    רכב מוצלח מאד מהיר חזק 0 - ל 100 ב 8 שניות שקט חסכוני ואמין
    אני אישית לא התחברתי אליו אבל הוא טוב .

    כתובת URL מקוצרת:
  • סמי

    יוסי

    חחחחחחחחחחח

    כתובת URL מקוצרת:
  • יוסי

    סמי

    מתגובתך אני מבין שלא היה בבעלותך אי פעם אקווינוקס
    ואין לך נסיון באחזקה של הרכב נסיעה וכ''ו ...
    בקיצור הכל דיבורים באוויר...

    כתובת URL מקוצרת: