סקודה קארוק טיזר
סקודה תחשוף בשבוע הבא את הקארוק.
סקודה קארוק טיזר
סקודה תחשוף בשבוע הבא את הקארוק.

ביום חמישי הקרוב, 18 למאי 2017, סקדה תחשוף את הקארוק, הקרוסאובר הקומפקטי החדש של החברה המחליף את היטי.

 

לקראת החשיפה של הקארוק (Karoq) בשבוע הבא, סקודה חושפת מספר תמונות (טיזר) ופרטים טכניים ראשונים של הדגם. הקארוק הוא רכב הפנאי הקומפקטי והחדש של סקודה, המהווה מחליף ליטי ומתחרה לדגמים כגון קיה ספורטאז', יונדאי טוסון ועוד.

 

הקארוק חולק את אותה פלטפורמה מודולרית של סיאט אטקה (ופולקסווגן טיגואן) והוא גדול משמעותית מהיטי, שתמיד סבל מנחיתות מסוימת מול כל הקרוסאוברים הקומפקטיים. לקארוק מידות דומות לאלו של האטקה, עם אורך של 4,382 מ"מ, רוחב של 1,841 מ"מ, גובה של 1,605 מ"מ ובסיס גלגלים של 2,638 מ"מ (2,630 בדגמים 4X4). לעומת היטי, מדובר בתוספת של 160 מ"מ לאורך, 48 מ"מ לרוחב, הפחתה של 68 מ"מ בגובה ותוספת של 60 מ"מ לבסיס הגלגלים.

 

עם הסלוגן "simply clever” המחייב, וגם בכדי לבדל את הדגם מהאטקה, סקודה ציידה את חלקו האחורי של הקארוק במושבי VarioFlex המוכרים מהיטי (כאופציה), כך שהמושב אחורי מוחלק לשלושה מושבים נפרדים הנעים על מסילה וניתנים להסרה. נפח תא המטען בדגם עומד על 521 ליטר ועם קיפול המושב אחורי מתקבל נפח של 1,630 ליטר. עם מושבי VarioFlex האופציונליים נפח תא המטען עומד על 479-588 ליטר, בהתאם למיקום המושבים, והסרה של כל שלושת המושבים מאפשרת לקבל נפח הטענה משמעותי של של 1,810 ליטר.

 

סקודה קארוק תא הנוסעים
מולטימדיה 9.2 אינץ' ולוח מחוונים וירטואלי כאופציה.

כפי שניתן לראות מתמונות הטיזר של הדגם, הקארוק מעוצב בהשראת הקודיאק (שיווק בישראל בקרוב) ומדבר באותה שפת עיצוב, כולל תאורת LED מלאה. גם המעט שנחשף מתא הנוסעים רומז על עיצוב דומה לקודיאק וכמו שאנחנו מצפים מכל דגמי סקודה, זה יהיה מאופק אך איכותי ומרווח. התמונה חושפת בנוסף אופציה ללוח מחוונים וירטואלי עם מסך "12.3 ומערכת מולטימדיה חדשה עם מסך "9.2 וללא כפתורים פיזיים כלל – מערכת שהוצגה עם הגולף המחודשת. סביר להניח אבזור זה לא יגיע לישראל ונסתפק בלוח מחוונים סטנדרטי ובמערכת מולטימדיה "6.5 או "8 (שוב כמו בגולף המחודשת).

 

היצע המנועים בקארוק יכלול שני מנועי בנזין ושלוש מנועי דיזל: 1.0TSI עם 115 כ"ס והנעה קדמית בלבד, 1.5TSI EVO החדש עם 150 כ"ס ואופציה להנעה כפולה, 1.6TDI עם 115 כ"ס והנעה קדמית בלבד, 2.0TDI עם 150 כ"ס ואופציה להנעה כפולה ו-2.0TDI עם 190 כ"ס והנעה כפולה כסטנדרט. למעט דגם הדיזל הבכיר, את כל המנועים ניתן לקבל עם תיבת 6 הילוכים ידנית או 7 הילוכים DSG (החדשה, מצמדים רטובים).

 

ביום חמישי הקרוב, ה-18 למאי, סקודה תחשוף את הדגם בבכורה עולמית.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.