תמונות רשמיות של מרצדס SL המחודשת דלפו לרשת, מספר ימים לפני החשיפה הרשמית.

2016 מרצדס SL החדשה
מרצדס SL זוכה למתיחת פנים דגמי 2016.

רק ביום שלישי הקרוב (17.11) מרצדס תחשוף בבכורה עולמית בתערוכת לוס אנג'לס את דגמי 2016 החדשים של מרצדס SL – מתיחת פנים – אך כמו במקרים רבים, גם הפעם דלפו לרשת תמונות רשמיות של הדגם טרם החשיפה הרשמית.

 

מרצדס SL המחודשת זוכה בעיצוב חדש לחלוטין לחזית הדגם, עיצוב הנשען על שפת העיצוב העדכנית והאגרסיבית של מרצדס ובמקרה של ה-SL החדשה, עם השראה רבה ממכונית הספורט קופה של מרצדס – AMG GT.

 

מאחור אנחנו מוצעים גרפיקה חדשה שהוטמעה ביחידות התאורה מאחור ב"אדום מלא" ועיצוב חדש לפגושים. יש לציין שהתמונות מציגות רק את גרסאות הקצה של הדגם: SL63 AMG ו-SL65 AMG הממשיכה לעשות שימוש במנוע ה-V12 בי-טורבו. עיצובים חדשים לחישוקי הגלגלים משלימים את העדכון החיצוני.

 

2016 מרצדס SL החדשה - תא הנוסעים
עדכון קל לתא הנוסעים.

 

בתא הנוסעים נמצא מסך גדול יותר בקונסולה המרכזית המשרת את מערכת COMMAND העדכנית של מרצדס, אך ללא משטח המגע המוכר משאר דגמי מרצדס החדשים.  בנוסף נמצא גלגל הגה חדש וכן עיצוב חדש למוט ההילוכים ולכפתורי השליטה על בורר מצבי הנהיגה.

 

ניתן לצפות כי כל המנועים בדגם עודכנו לתקן יורו-6, החוק פשוט מחייב, וכן ניתן לצפות שאת מנוע ה-V8 בי-טורבו בנפח 5.5 ליטר של ה-SL63 יחליף מנוע ה-V8 בי טורבו בנפח 4.0 ליטר של ה-AMG GT.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.