תמונות ראשונות של טויוטה אוונסיס החדשה בגרסת הסדאן והסטיישן צצו ברשת.

2015 טויוטה אוונסיס החדשה

אלו הן התמונות הראשונות של טויוטה אוונסיס 2015 החדשה אשר תוצג בבכורה עולמית בתחילת החודש הבא (03.03.2015) בתערוכת ז'נבה ה-85. עד אז, תמונות ראשונות של הדגם נחשפו ברשת, טרם החשיפה הרשמית.

 

כפי שניתן לראות בתמונות, האוונסיס החדשה לשנת 2015, שתוצע גם בדור הרביעי החדש במרכב סדאן וסטיישן, זוכה לעיצוב דינאמי יותר לעומת הדגם המוחלף זאת בהתאם לשפת העיצוב העדכנית של טויוטה אותה פגשנו כבר בקורולה, באוריס, בקאמרי ועוד. לפחות לפי התמונות, ניכר שהאוונסיס החדשה מבוססת על הדגם הנוכחי (T270) כך שהדגם החדש הוא יותר מתיחת פנים מקיפה במיוחד לדגם הנוכחי מאשר דגם חדש לחלוטין. תמונות של תא הנוסעים עדיין לא נחשפו.

 

האוונסיס החדשה מחליפה את הדגם הנוכחי שהוצג לראשונה בתערוכת פריז 2008 ועבר מתיחת פנים בשנת 2011. האוונסיס, שהיא המשפחתית הגדולה של טויוטה לאירופה (המקבילה האמריקאית שלה היא הקאמרי), לא זכתה להצלחה מיוחדת באירופה, במידה והדור החדש יוצע עם הנעה היברידית לדגם סיכויי הצלחה גדולים יותר בזכות מיסוי מופחת, אך זה יקרה בסבירות נמוכה בכדי שלא להתחרות ישירות בפריוס החדשה, שתוצג גם היא השנה.

 

עדכון: טויוטה חשפה כעת רשמית את האוונסיס החדשה. טויוטה מציינת שהדגם עוצב ע"י סטודיו העיצוב של טויוטה בדרום צרפת, הוא תוכנן במרכז המחקר והפיתוח של החברה בבריסל והוא ייוצר בבריטניה. בנוסף לכך, בטויוטה מציינים שהדגם יצויד במנועים חדשים - חזקים ויעילים יותר.

 

תגיות: טויוטה
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.